Wydarzenia
Sprawdź promocje Black Friday w Cyfrowe.pl
23 kwietnia 2010 roku w Warszawskiej Szkole Fotografii rozpocznie się druga edycja "Warsztatów mistrzowskich". Tematem weekendowych zajęć będzie fotografia reklamowa, a poprowadzi je fotograf - Dariusz Lewkowicz, od 15 lat zawodowo zajmujący się fotografią komercyjną. Ilość miejsc jest ograniczona.
Druga edycja "Warsztatów mistrzowskich" skierowana jest do wszystkich, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę z zakresu fotografii studyjnej, a w szczególności fotografii reklamowej produktu. Warsztaty pozwolą uczestnikom rozwinąć umiejętności do samodzielnej pracy, wykorzystując przy tym techniki tradycyjne jak i cyfrowe, przy pomocy profesjonalnego sprzętu fotograficznego i oświetleniowego. Program zajęć składa się z trzech części.
W pierwszej części warsztatów uczestnicy zapoznają się z profesjonalnym sprzętem używanym w studiu fotograficznym takim jak lampy, statywy, soft-boxy, osprzęt, dodatki, jak również ze sprzętem specjalistycznym. Zaprezentowane zostaną również produkty, służące do uzyskania różnego rodzaju efektów specjalnych takich jak: szron, dym, lód, krople wody itp. Pierwsza część zajęć zakończona zostanie prezentacją fotografii oraz dokładną ich analizą. W pozostałych częściach warsztatów, uczniowie pod okiem prowadzącego samodzielnie wykonają zdjęcia, stosując przy tym różne metody fotografowania. Ma to umożliwić praktyczne zastosowanie poszczególnych metod, prześledzenie następujących po sobie kroków i uzyskanie pożądanego efektu końcowego. W trakcie zajęć duży nacisk położony zostanie również na rozwijanie analitycznego myślenia, wyobraźni oraz kreacji planu zdjęciowego. Warsztaty będą odbywać się w studio fotograficznym, przy wykorzystaniu wielkoformatowego aparatu marki Sinar oraz cyfrowego aparatu Canon 1Ds Mark III i wsparciu komputera Apple.
Drugą edycję "Warsztatów mistrzowskich" z zakresu fotografii reklamowej poprowadzi Dariusz Lewkowicz. Artysta od 15 lat zawodowo zajmuje się fotografią komercyjną. Prowadzi własne studio fotografii reklamowej, które tworzy na zamówienie agencji, firm, pism oraz klientów indywidualnych. Jest stałym wykładowcą w Warszawskiej Szkole Fotografii.
Udział w warsztatach z fotografii reklamowej kosztuje 850 zł. Aby wziąć w nich udział należy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.wsfoto.art.pl. Ilość miejsc jest ograniczona do 12 uczestników.
Termin: 23-25 kwietnia 2010
Więcej informacji o warsztatach oraz prowadzącym, znajdziemy na stronie www.wsfoto.art.pl.