Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Program Nikon Professional Services został stworzony dla zawodowych fotografów, korzystających z profesjonalnego sprzętu Nikona. Dzięki niemu mogą oni gwarancję szybkiego serwisowania, możliwość testowania sprzętu, udziału w szkoleniach, warsztatach itp. NPS ruszył rok temu. Od tamtej pory przystąpiło do niego 160 osób, którzy blisko 120 razy skorzystali z szybkiego trybu serwisowania i przeprowadzili ponad 160 testów.
Bardziej szczegółowe podsumowanie minionego roku znajduje się w informacji prasowej firmy Nikon:
Nikon Professional Services - już od roku dla zawodowych fotografów w Polsce
Pod koniec marca mija rok od uruchomienia w Polsce programu Nikon Professional Services (NPS), stworzonego z myślą o zapewnieniu profesjonalnej opieki technicznej i serwisowej zawodowym fotografom posługującym się sprzętem marki Nikon. W ciągu dwunastu miesięcy do NPS przystąpiło ponad 160 osób. W tym okresie uczestnicy programu blisko 120 razy skorzystali z szybkiego trybu serwisowania i przeprowadzili ponad 160 testów sprzętowych.
Osoby należące do NPS miały ponadto okazję uczestniczyć w spotkaniach szkoleniowych, między innymi w warsztatach fotograficznych z Tomaszem Tomaszewskim. Jesienią grupa fotografów NPS wzięła udział w trzydniowym wyjeździe do Kolonii na największe w Europie targi fotograficzne - Photokina. Dla uczestników programu, wkrótce po premierze aparatu D3X w grudniu zeszłego roku, odbył się pokaz nowego modelu na specjalnie zorganizowanym, profesjonalnym planie zdjęciowym. Ponadto, w zakładce poświęconej NPS na stronie www.nikon.pl udostępniono wirtualną galerię z pracami fotografów należących do programu - Romana Bosiackiego, Aleksandra Kęplicza, Waldemara Kompały, Sławomira Krajniewskiego, Marcina Łobaczewskiego oraz Adama Nurkiewicza. Członkowie NPS brali także udział w wydarzeniach artystycznych sponsorowanych przez Nikon Polska, takich jak wystawa Tomasza Tomaszewskiego "Rzut beretem", która wernisaże miała w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. Uczestnicy programu NPS, za pośrednictwem comiesięcznego biuletynu elektronicznego, są regularnie informowani o ofertach skierowanych tylko do nich. Raz na kwartał otrzymują również pocztą drukowaną wersję magazynu Nikon Pro.
Głównym celem programu NPS jest ułatwienie pracy fotografom posługującym się sprzętem marki Nikon poprzez tryb szybkiego diagnozowania oraz serwisowania. W ramach serwisu NPS istnieje również możliwość wypożyczenia zastępczego na czas naprawy. Korzyści oferowane przez NPS to także możliwość kilkudniowego testowania profesjonalnego sprzętu czy jego darmowe czyszczenie raz w roku oraz dostęp do specjalnych ofert handlowych dostępnych w sieci sklepów partnerskich NPS. Dodatkowo, w ramach comiesięcznego "Dnia technicznego NPS", istnieje możliwość zasięgnięcia porady specjalisty do spraw produktów zawodowych marki Nikon.
Szczegółowe informacje na temat programu NPS, warunki uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie http://nikon.pl/pro/pl_PL/local/broad/380/1.html