Kalendarz Porsche 2007 na aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Autor: Marta Sinior

12 Styczeń 2007
Artykuł na: 2-3 minuty
Kolejny kalendarz w limitowanej serii. Tym razem fotografem jest polski artysta - Szymon Brodziak, a bohaterem obok pięknych kobiet - samochód Porsche. Pierwsza polska edycja kalendarza wygląda imponująco: druk w rzadko spotykanej technice druku czarno białego z domieszką srebra i imponujący format 60 x 80 cm. Tak jak Kalendarza Pirelli nie można go nigdzie kupić. Jednak nadarza się okazja, aby go nabyć na aukcji internetowej w ramach XV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
kalendarz Porsche 2007, fot. Szymon Brodziak

To pierwsza polska edycja kalendarza Porsche, wydana w limitowanej ilości 911 sztuk. Każdy egzemplarz jest sygnowany unikalnym numerem z hologramem. Jego oficjalna premiera odbyła się w listopadzie 2006 roku w Starym Browarze w Poznaniu. Kalendarz zawiera 25 czarno-białych fotografii Brodziaka, które można zobaczyć na stronie autora.

Poza tym, kalendarzowi Porsche towarzyszy płyta DVD z filmem ukazującym od kuchni przebieg sesji fotograficznych. Film ten można także obejrzeć w internecie na stronie: www.youtube.com/watch?v=A2vB1dp4F_o

Dochód z aukcji - zgodnie z tematem tegorocznego XV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - będzie całkowicie przeznaczony na pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach oraz naukę pierwszej pomocy w Polsce. Licytacja kalendarza już trwa. Zobacz

kalendarz Porsche 2007, fot. Szymon Brodziak

Szymon Brodziak wychowanek znanego krakowskiego fotografika Jacka Świderskiego. Specjalizuje się w fotografii mody, fotografii reklamowej oraz portrecie. Pytany o powód zainteresowania się fotografią odpowiada: dzięki niej nabieram dystansu do świata, jednocześnie zbliżając się do ludzi. Obok Kalendarza Porsche 2007 do jego sukcesów należy zaliczyć zajęcie III miejsca w konkursie Fotoerotica 2006 (publikacja w magazynie Playboy 01/2007).

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
Storytelling to sztuka budowania historii, która wzbudza emocje, ale pozwala nam też dowiedzieć się czegoś nowego o świecie. I bez względu na to, czy jest to ambitna książka fotograficzna, czy...
22
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
Ćwicz uważność i buduj mikroprojekty. Rozbudź swoją kreatywność i twórz artystyczne kadry bezpośrednio w swoim smartfonie. Oto kilka rad i pomysłów, jak zrobić to z OPPO Find X8 Pro.
18
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
Metropolia to świetny poligon, który pozwala sprawdzić się w wielu dziedzinach fotografii: od architektury, przez uliczny portret i reportaż, po zdjęcia detalu i miejskiego krajobrazu....
17
Powiązane artykuły