Fujifilm zaprasza na casting do kolejnej edycji kalendarza

Autor: Michał Sułkiewicz

19 Wrzesień 2006
Artykuł na: 4-5 minut
Polski oddział firmy Fujifilm przygotowuje kolejną edycję wyjątkowego kalendarza firmowego. Podobnie jak w zeszłym roku jego tematem będą piękne dziewczyny wyłonione w castingu organizowanym w laboratoriach Fujifilm w całej Polsce. Można zgłaszać się już od dzisiaj.

Limitowany kalendarz Fujifilm był wydany po raz pierwszy w zeszłym roku. Firma rozpoczęła przygotowania do edycji 2007. Podobnie jak rok temu, pierwszym etapem będzie zebranie zgłoszeń dziewczyn chętnych do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej do kalendarza. Zgłaszać się można do jednego z 300 laboratoriów w całej Polsce. Tam kandydatkom zostanie zrobione bezpłatne zdjęcie, które następnie zostanie przesłane jako zgłoszenie do polskiej centrali firmy.

sesja zdjęciowa do zeszłorocznej edycji kalendarza

Również w tym roku dochód z aukcji najniższych numerów seryjnych kalendarza zostanie przekazany na konto fundacji "Nie jesteś sam".

Więcej szczegółów przekazuje zacytowana poniżej informacja prasowa Fujifilm:

Kolejna edycja Kalendarza Fujifilm

Już od dzisiaj dziewczyny z całej Polski pragnące znaleźć się w kolejnej edycji prestiżowego Kalendarza Fujifilm 2007 mogą zgłaszać się do laboratoriów fotograficznych Fujifilm. Wielka przygoda czeka!

Warszawa, 15 września 2006 - Dzisiaj rozpoczyna się przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji Kalendarza Fujifilm. Od ogólnopolskiego castingu mogą zgłaszać się wszystkie dziewczyny zainteresowane pozowaniem do Kalendarza Fujifilm. Selekcja jest prowadzona poprzez sieć laboratoriów Fujifilm, których jest w tej chwili w Polsce około 300. Laboratoria te wykonują nieodpłatnie zdjęcia kandydatek i przesyłają je do siedziby Fujifilm. Kalendarz wydawany jest w limitowanej serii, liczącej 1000 sztuk, a najniższe numery nakładu licytowane są na aukcji.
  
"W zeszłym roku całkowity dochód ze sprzedaży kalendarzy został przekazany Fundacji p. Bożeny Walter "Nie jesteś sam". W tym roku również współpracujemy z Fundacją i mamy zamiar przekazać dochód z aukcji na jej rzecz" - wyjaśnia Krzysztof Powolny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Fujifilm. "Ideą, która nam przyświeca jest przybliżanie świata mody i fotografii młodym kobietom z całej Polski. Dzięki akcji Fujifilm, każda z nich może przeżyć wielką przygodę" - tłumaczy Andrzej Brylak, Dyrektor Generalny Fujifilm.
 
Dziewczyny, które zakwalifikują się do drugiego etapu mają okazję skorzystać z pomocy wizażystki, fryzjera i stylisty. Zdjęcia są wykonywane przez znanych fotografów, których Fujifilm każdorazowo zaprasza do współpracy. Jury złożone z przedstawicieli świata mody, fotografii, mediów i sztuki ocenia zdjęcia kandydatek i wybiera 12 dziewczyn, których zdjęcia znajdą się w Kalendarzu.

 Adresy laboratoriów Fujifilm oraz szczegóły dotyczące akcji znajdują się na stronie www.fujifilm.pl.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
Storytelling to sztuka budowania historii, która wzbudza emocje, ale pozwala nam też dowiedzieć się czegoś nowego o świecie. I bez względu na to, czy jest to ambitna książka fotograficzna, czy...
22
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
Ćwicz uważność i buduj mikroprojekty. Rozbudź swoją kreatywność i twórz artystyczne kadry bezpośrednio w swoim smartfonie. Oto kilka rad i pomysłów, jak zrobić to z OPPO Find X8 Pro.
18
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
Metropolia to świetny poligon, który pozwala sprawdzić się w wielu dziedzinach fotografii: od architektury, przez uliczny portret i reportaż, po zdjęcia detalu i miejskiego krajobrazu....
17
Powiązane artykuły