Sigma 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART - zdjęcia przykładowe

Na profesjonalny reporterski zoom Sigmy z pewnością czekał niejeden fotograf. Jednak czy było warto? Zobaczcie, co ma do zaoferowania najnowszy model 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART.

Autor: Michał Chrzanowski

21 Sierpień 2017
Artykuł na: 4-5 minut

Sigma 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART to obiektyw dla prawdziwych profesjonalistów. Posiada układ optyczny zbudowany na bazie 19 soczewek rozmieszczonych w 14 grupach, gdzie 4 elementy to soczewki asferyczne, a 3 wykonano ze szkła o obniżonym współczynniku dyspersji, co według producenta pozwoliło zapewnić “wybitną jakość optyczną od środka do brzegów kadru” oraz zminimalizować wszelkie wady optyczne. Ponadto przednią soczewkę pokryto warstwą hydrofobową, co ułatwić ma jej czyszczenie. Za pomocą obiektywu będziemy mogli ostrzyć z minimalnej odległości 37 cm. Przysłonę domkniemy maksymalnie do wartości f/22, a dzięki jej 9 zaokrąglonym listkom i dużej światłosile obiektywu, będziemy mogli uzyskać wyjątkowo plastyczne rozmycie obrazu.

Nowy obiektyw Sigmy wyposażono także w cichy, ultradźwiękowy napęd autofokusa HSM, który ma być o 30% szybszy od swojego poprzednika, a na pokładzie znajdziemy także system optycznej stabilizacji obrazu oraz uszczelnienia, które uchronią konstrukcję przed kurzem i zachlapaniami. Sigma 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART jest już dostępna w sprzedaży. Za obiektyw zapłacimy 5590 zł. Zdjęcia przykładowe wykonaliśmy aparatem Canon 5D Mark III.

Zdjęcia przykładowe

1/250s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/30s, f/5.6, ISO 125, ogniskowa: 24 mm

1/800s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 54 mm

1/50s, f/5.6, ISO 160, ogniskowa: 51 mm

1/60s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/60s, f/8, ISO 125, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 35 mm

1/1000s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 36 mm

1/640s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/80s, f/2.8, ISO 125, ogniskowa: 70 mm

1/30s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/200s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/2000s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/320s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1s, f/22, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/100s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/200s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/1000s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/250s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/125s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 43 mm

1/40s, f/2.8, ISO 125, ogniskowa: 24 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 38 mm

1/125s, f/5, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/80s, f/8, ISO 800, ogniskowa: 70 mm
Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Nikon Nikkor Z 28-400 mm f/4-8 VR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Nikon Nikkor Z 28-400 mm f/4-8 VR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
To ponad 14-krotny zoom do aparatów pełnoklatkowych - obiektyw do wszystkiego. Jest przy tym dość lekki i poręczny. Na fotowyprawie na Sycylię z firmą Nikon sprawdziliśmy co potrafi.
32
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Unikalny zoom RF 70-200 mm f/2.8 IS USM Z oraz stałki RF 50 mm f/1.4 VCM i 24 mm f/1.4 VCM wzbogacają katalog szkieł Canona przeznaczonych jednocześnie do filmu i fotografii. Nowym...
25
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS to unikalny teleobiektyw, który łączy wysoką jakość optyczną z wyjątkowo lekką i kompaktową jak na tę klasę obiektywu obudową. O tym jak sprawdza się w rzeczywistej...
32
Powiązane artykuły