Newell świętuje 15. urodziny. „Stworzyliśmy markę rozpoznawalną na 5 kontynentach"

Autor: Redakcja Fotopolis

20 Grudzień 2024
Artykuł na: 6-9 minut

Zaczynało się niewinnie - zamienniki akumulatorów, akcesoria foto-video i plan, by ułatwić pracę kreatywnym twórcom. Dziś nasza oferta to setki produktów, globalna rozpoznawalność i 15 lat doświadczenia. Zobacz, jak doszliśmy do tego miejsca.

Materiał partnera

Pamiętacie rok 2009? Świat bez TikToka, z YouTube’em, który dopiero raczkował w kontekście wielkich produkcji, i Facebookiem, na którym królowały wirtualne farmy i quizy „którym bohaterem serialu jesteś?”. Branża fotograficzna i wideo rozkwitały bardziej w realu niż w social mediach, to właśnie wtedy zadebiutowaliśmy jako Newell. Rozwijaliśmy się razem z rynkiem smartfonów, karierami tysięcy youtuberów i rosnącym zapotrzebowaniem na elektronikę użytkową, która wcześniej była zarezerwowana jedynie dla profesjonalistów z zasobnymi portfelami.

 

Od 2009 roku rynek zmienił się nie do poznania. Podobnie jak nasza marka, która właśnie świętuje swoje 15-lecie. Dziś Newell to nie tylko akcesoria fotograficzne i solidne zasilanie, ale również szeroka gama rozwiązań oświetleniowych, elektronika użytkowa, a także sprzęt, który pokochała... branża beauty.

A to wszystko w formie konkurencyjnej oferty, budowanej z myślą zarówno o domorosłych twórcach, jak i profesjonalistach – od wizażystów i fotografów aż po podróżników, vlogerów i twórców internetowych.

Od pasjonatów dla pasjonatów

Gdy 15 lat temu na rynku pojawiły się nasze pierwsze zamienniki akumulatorów, nie przypuszczaliśmy, że branża foto-video będzie dopiero pierwszym krokiem na mapie naszej podróży. Tworzyliśmy nowe produkty w atrakcyjnych cenach, po które sami chcielibyśmy sięgać. Dziś współpracujemy z kilkuset kontrahentami, w tym z największymi sieciami handlowymi w Polsce... i nie tylko. Nasze produkty można kupić w tak odległych zakątkach świata jak Paragwaj czy Ekwador, a nowych partnerów wciąż przybywa.

Stale rosnące zainteresowanie ofertą Newell to zasługa starannie dobranych rozwiązań dla wymagających odbiorców: fotografów, filmowców, makijażystek, a także zwykłych użytkowników szukających niezawodnej elektroniki. Liczba produktów w naszym portfolio przekroczyła już dawno 500, z czego ponad 60 to tegoroczne nowości. Newell nie jest już niszowym brandem dla wąskiej grupy pasjonatów. To rozpoznawalna globalna marka, która na dobre zadomowiła się wśród setek tysięcy użytkowników.

Od akumulatorów, po oświetlenie beauty

Na początku naszej drogi, razem z kolejnymi zamiennikami akumulatorów, w naszej ofercie pojawiało się coraz więcej sprzętu fotograficznego: gripy, ładowarki, namioty bezcieniowe, adaptery zasilania i piloty. Chcieliśmy zapewnić pasjonatom narzędzia, które ułatwiają pracę, nie obciążają portfela i pomagają tworzyć jeszcze lepsze zdjęcia. Nasze akumulatory – od tych klasycznych, przez linię Plus, po niezwykle wytrzymałe SupraCell czy te z wbudowanym portem USB-C – szybko znalazły uznanie wśród użytkowników aparatów, kamer, elektronarzędzi, głośników, odkurzaczy i innych urządzeń. Ładowarki do niemal wszystkich typów akumulatorów, w tym V-mount i popularnych „paluszków” AA i AAA czy 9V, dopełniły tę wizję, a my stopniowo otwieraliśmy się na nowe potrzeby ewoluującego świata mediów społecznościowych.

Nie tylko fotografia i film

Z biegiem czasu wypracowaliśmy sobie silną pozycję w sektorze content creator – w dziedzinie oświetlenia – zapewniając profesjonalistom i artystom światło gwarantujące jakość, której potrzebują, by wydobyć prawdziwe piękno przed obiektywem. Lampy pierścieniowe, panele LED z serii Rangha i Air oraz miecze świetlne z serii Kathi stały się nieodzownym elementem wyposażenia wizażystek i fotografów beauty na całym świecie. W dobie rosnącej popularności Instagrama, Facebooka oraz TikToka, produkty Newell coraz częściej pojawiały się w materiałach topowych blogerek, vlogerek, filmowców i twórców specjalizujących się w fotografii produktowej.

Ostatnie 15 lat to nie kolejna korporacyjna historia, w której liczą się przede wszystkim tabelki z Excela. Od początku stawialiśmy przede wszystkim na relacje – z tymi, którzy używają naszego sprzętu – fotografami, wizażystkami, vlogerami i podróżnikami. Rozmawialiśmy, słuchaliśmy i zawsze staraliśmy się odpowiadać na realne potrzeby. Każdego roku jesteśmy obecni zarówno w Polsce jak i na świecie na największych targach fotograficznych, a także podróżniczych i z sektora beauty. Właśnie w ten sposób nasza oferta rozszerzała się o kolejne kategorie produktowe.

Elektronika użytkowa

Wśród nowości, jakie wprowadzaliśmy na rynek, z biegiem lat pojawiły się m.in.: ładowarki indukcyjne, UPSy, huby USB, kable premium, taśmy LED czy ładowarki GaN. Wszystko po to, by zapewnić użytkownikom wygodę, funkcjonalność i źródła energii niezbędne w codziennym życiu. A ponieważ wśród nas nie brakuje miłośników podróży i spędzania czasu na łonie natury, tylko kwestią czasu było zagospodarowanie również tego obszaru. Nasza outdoorowa oferta obejmuje dziś: lampki LED, latarki taktyczne, power banki, a nawet stacje zasilania i przetwornice napięcia. Bez względu na to, czy planujesz sesję fotograficzną w plenerze, vlogowanie z podróży, czy weekendową wyprawę w góry, mamy sprzęt, który ułatwi Ci życie w dziesiątkach różnych sytuacji.

Globalna ekspansja

W ciągu ostatnich pięciu lat wyraźnie wzmocniliśmy też swoją pozycję na rynkach zagranicznych. Dziś nasze produkty kupują klienci na wszystkich kontynentach (poza Antarktydą), a logotyp Newell stał się rozpoznawalny m.in. w Paragwaju, Ekwadorze, Nowej Zelandii, Indiach, USA czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Obecność na prestiżowych targach fotograficznych we Francji, Niemczech, Holandii i Stanach Zjednoczonych zapewniła nie tylko kontakt z klientami, ale też bezpośredni feedback, który pozwala stale udoskonalać produkty. Nasza strategia rozwoju zakłada dalszą ekspansję, nowe urządzenia i akcesoria w ofercie oraz kolejne spotkania z użytkownikami – tam, gdzie pasja do obrazu i technologii spotyka się z potrzebą niezawodności i dobrej ceny.

Nasz sklep online: shop.newell.pro

Z okazji 15-lecia uruchomiliśmy również sklep internetowy shop.newell.pro. To miejsce, gdzie klienci mogą poznać całe portfolio naszej marki, skorzystać z fachowej pomocy specjalistów i wygodnie, bez wychodzenia z domu, wyposażyć się w niezawodne narzędzia pracy. Ten krok to odpowiedź na zmieniające się trendy zakupowe, a także ukłon w stronę użytkowników, którzy cenią sobie zaoszczędzony czas i komfort zamawiania produktów online.

40 miesięcy gwarancji

Od kilku lat naszą ofertę wyróżnia coś jeszcze – 40 miesięcy pełnej opieki serwisowej. To niemal dwa razy dłużej niż w przypadku większości konkurencyjnych marek. Wydłużona gwarancja obejmuje całe portfolio Newell. Skąd taka decyzja? Ponieważ znamy jakość naszych produktów i ten ruch to najlepszy sposób, aby to potwierdzić! Nasz serwis to zespół doświadczonych ekspertów, którzy nie tylko pomogą Ci wykorzystać pełen potencjał urządzeń, ale też błyskawicznie zareagują w razie jakiejkolwiek awarii. Dzięki temu możesz tworzyć i rozwijać swoje projekty bez stresu, wiedząc, że w razie potrzeby będziemy służyć profesjonalnym wsparciem – przez ponad trzy lata od chwili zakupu.

Dziękujemy, że jesteście z nami

Minęło 15 lat naszej obecności na rynku. Przez ten czas zmieniał się sprzęt, zmieniali się odbiorcy, ale nasza misja pozostała taka sama – ułatwiać tworzenie, inspirować i wspierać tych, którzy chcą działać. W tym wszystkim najważniejsze jest to, że nie udajemy kogoś, kim nie jesteśmy. Zaczynaliśmy jako marka dla pasjonatów i wciąż gramy w tej samej lidze. Działamy dla ludzi, którzy nie lubią stać w miejscu i kochają tworzyć – obrazy, styl, historie i marki osobiste. I chyba to właśnie sprawia, że 15. urodziny firmy są nie tylko kolejnym jubileuszem, ale też momentem, w którym wiele osób czytających ten tekst może powiedzieć: „Hej, ten brand zmienia się razem z nami i wcale nie zamierza zwalniać tempa”.

Planujemy dalszy rozwój, a nowe produkty i kolejne innowacje są już w drodze. Mamy w zanadrzu kilka niespodzianek na przyszły rok, o czym przekonacie się pewnie już za kilka tygodni. Cieszymy się, że jesteście z nami w tej podróży, i mamy nadzieję, że produkty z logo Newell nadal będą ułatwiały Wam pracę, a także pomagały rozwijać pasje i realizować kreatywne pomysły. Dziękujemy za te 15 lat. Razem z Wami tworzymy społeczność ludzi, którzy wiedzą, że sprzęt to nie tylko narzędzie, ale także źródło inspiracji i skuteczny bodziec do ciągłego rozwoju. I obiecujemy – my naprawdę dopiero się rozkręcamy!

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Komentarze
Łyżka nie istnieje. AI nauczyło się tworzenia realistycznych filmów
Łyżka nie istnieje. AI nauczyło się tworzenia realistycznych filmów
Coś co jeszcze kilka miesięcy temu wydawało się niemożliwe, dziś staje się przerażająco realne. Open AI zaprezentowało model o nazwie Sora - nową sztuczną inteligencję, która generuje...
25
Tamron 35-150 i 150-500 dla Nikon Z - dwa obiektywy i... nie potrzebujesz więcej
Tamron 35-150 i 150-500 dla Nikon Z - dwa obiektywy i... nie potrzebujesz więcej
Sprawdzone i cenione zoomy z bagnetem Sony E, nareszcie dostępne są również z mocowaniem Z. Przed posiadaczami aparatów Nikon otwiera to zupełnie nowe możliwości. Przypomnijmy więc, za co...
15
„To zdjęcie będzie dowodem w procesach o zbrodnie wojenne” - polscy fotoreporterzy komentują wyniki World Press Photo 2023
„To zdjęcie będzie dowodem w procesach o zbrodnie wojenne” - polscy fotoreporterzy komentują...
Jury tegorocznej edycji WPP na zdobywcę Grand Prix wskazało ukraińskiego fotografa Evgeniya Maloletkę. Autorem najlepszego cyklu uznano z kolei Madsa Nissana. Zdjęcia Roku komentują dla nas...
16
Powiązane artykuły
zamknij
Partner:
Zagłosuj
Na najlepsze produkty i wydarzenia roku 2024
nie teraz
nie pokazuj tego więcej
Głosuj