Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
Spontaniczność, dobry humor, relaks z twistem bez kompromisów. Wszystko to marka Redd’s chce pokazać dzięki kreatywności twórców, których zaprasza do zaprezentowania oblicza nowej bezbarwnej butelki piwa innego niż inne. Z tej okazji za pośrednictwem platformy MillionYou organizuje serię konkursów, w których do wygrania jest łączna pula nagród o wysokości 44 tys. złotych. Na autorów najlepszych prac w konkursie fotograficznym oczekuje suma nagród w wysokości 7 tys. złotych. Prace można nadsyłać do 26 czerwca.
Na platformie MillionYou marka Redds uruchomiła 3 konkursy dla twórców kreatywnych, w których organizatorzy proszą o przygotowanie: 15 sekundowego filmu, grafiki i serii 3 zdjęć. W konkursie fotograficznym zadanie brzmi następująco:
Redd’s to piwo inne niż inne. Dodatkowo jest fotogeniczne i wyjątkowo dobrze prezentuje się na zdjęciach w nowej bezbarwnej butelce! Zabierz aparat i udaj się w podróż po krainie czystej formy smaku. Twórz nowe formy i wykorzystuj kreatywnie bezbarwne butelki, kapsle i opakowania. Odkrywaj nowe perspektywy i okazje do pokazania piwa Redd’s. Wychodź poza stereotypy z piwem innym niż inne. Packshoty, reportaże, czas spędzony z przyjaciółmi, a może Redd’s fashion? Wszystko zależy od Ciebie.
Dla autorów najlepszych prac organizatorzy przewidzieli 10 nagród po 700 zł. Takie same nagrody obowiązują uczestników konkursu graficznego, natomiast najwięcej wygrać mogą twórcy materiałów audiowizualnych, dla których przewidziano 3 główne nagrody po 12 000 zł, 5 000 zł i 3 000 zł oraz 10 nominacji po 1 000 zł.
Podczas przygotowywania prac miejcie na uwadze, że konkurs związany jest z produktem alkoholowym, którego promowanie obwarowane jest regułami prawnymi. Aby pomóc Wam się ich trzymać, organizatorzy przygotowali specjalną infografikę.
Nie zapomnijcie też zapoznać się z pozostałymi zasadami i regulaminem konkursu.
Więcej informacji znajdziecie na stronie konkursowej.
Artykuł powstał we współpracy z marką Redd's