Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Fotografia reklamowa to jedna z najbardziej wymagających dziedzin, zwłaszcza jeśli chodzi o retusz. Jego tajniki będziecie mieli okazję poznać na warsztatach Szkoły Retuszu w Warszawie już 8 kwietnia.
Nadchodzące szkolenie Szkoły Retuszu będzie okazją do poznania zaawansowanych techniki retuszu reklamowego produktu, udoskonalenie cyklu pracy i lepsze zrozumienie języka fotografii reklamowej. Program szkolenia przewiduje zarówno zagadnienia ułatwiające rozpoczęcie pracy początkującym, jak również praktyczne zastosowanie zaawansowanych technik w Photoshopie.
Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować nad retuszem reklamowym produktu. Program obejmuje m.in. magię i teorię koloru, a także zagadnienia związane z kompozycją i kontrastem. Poznany proces postprodukcji produktu pozwoli pracować wydajniej oraz osiągać lepsze efekty.
fot. Dawid Żądło, retusz: Łukasz Kendryna
Warsztaty poprowadzi Łukasz Kendryna - profesjonalny retuszer, współpracujący ze studiem postprodukcji cyfrowej przy kampaniach takich marek jak Gucci, Cubus, czy Reporter Young. Z zawodu fotograf i pedagog. Doświadczony instruktor, prowadził dziesiątki kursów z postprodukcji i praktycznej obsługi programu Photoshop. Pracował zarówno w obsłudze reklamy internetowej, jak i w produkcji, w tym na planach zdjęciowych.
Koszt udziału w warsztatach wynosi 499 zł.
Szczegółowy program warsztatów oraz możliwość zapisu znajdziecie pod adresem szkolaretuszu.pl.
(fot. okładkowa: Mateusz Luzar, retusz: Łukasz Kendryna)