Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
25 lutego 2017 roku będziecie mieli szansę poznać zaawansowane techniki retuszu reklamowego produktu. Podczas warsztatów organizowanych przez Szkołę Retuszu udoskonalicie swój workflow oraz nauczycie się rozumieć język fotografii reklamowej.
Warsztaty Szkoły Retuszu przeznaczone są nie tylko dla osób, które na co dzień pracują przy postprodukcji kampanii reklamowych. Program szkolenia przewiduje zarówno zagadnienia ułatwiające rozpoczęcie pracy początkującym, jak również zastosowanie zaawansowanych technik w programie Photoshop.
Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować nad retuszem reklamowym produktu. Program obejmuje między innymi magię i teorię koloru, a także zagadnienia związane z kompozycją i kontrastem. Poznany proces post-produkcji produktu pozwoli pracować wydajniej oraz osiągać lepsze efekty.
Warsztaty poprowadzi Łukasz Kendryna, który jako profesjonalny retuszer współpracuje z studiem post-produkcji cyfrowej (m.in. dla marek Gucci, Cubus, Reporter Young), z zawodu fotograf i pedagog. Doświadczony instruktor, prowadził dziesiątki kursów z post-produkcji cyfrowej i praktycznej obsługi programu Photoshop. Pracował zarówno w obsłudze reklamy internetowej, jak i w produkcji, w tym na planach zdjęciowych.
Warsztaty odbędą się 25 lutego 2017 roku w Krakowie, ale osoby, którym nie jest po drodze będą mogły wziąć udział w transmisji online, podczas której będą mogli śledzić przebieg warsztatów i brać w nich czynny udział, zadając pytania prowadzącemu.
Zapisy oraz szczegółowy program warsztatów znajdują się na stronie: szkolaretuszu.pl. Cena warsztatów stacjonarnych to 449 zł. Za webinarium trzeba będzie zapłacić 399 zł. Jednak podając hasło "fotopolis" otrzymacie zniżkę w wysokości 50 zł. Maksymalna liczba uczestników to 12 osób. Każda z nich otrzyma także bezpłatny i nieograniczony dostęp do nagrań i materiałów z kursu.
zdjęcia: Mateusz Luzar
postprodukcja: Łukasz Kendryna