Wydarzenia
Ruszyły promocje Black Friday Sony w sklepie Fotoforma.pl
Za chwilę jesienny numer magazynu Digital Camera Polska trafi do sprzedaży. Pozostały jednak już tylko 2 dni, by zamówić go w niższej cenie. Sprawdźcie, co znajdziecie w tym wydaniu.
Nowy numer fotograficznego magazynu Digital Camera Polska pojawi się na półkach sklepowych już 17 września. Do tego czasu na ulubionykiosk.pl można zamówić go taniej. Przedsprzedaż obejmuje wersję papierową z darmową wysyłką, jak i elektroniczną.
A co nas czeka po otwarciu jesiennego wydania? “Zaczynamy oczywiście krajobrazem, bo jesień to właśnie czas pejzażystów” - opowiada o najnowszym numerze Digital Camera Polska redaktor naczelny magazynu, Maciej Zieliński. “Natura nabiera kolorów a niebo znów staje się niespokojne. O to jak robić, oraz jak edytować zdjęcia przyrody, w ekskluzywnym wywiadzie pytamy gwiazdę światowego formatu, Maxa Rieve, którego na Instagramie obserwuje prawie 2 mln ludzi. O granicy edycji w krajobrazie pisze też nasz lokalny łowca nagród Rafał Nebelski. Pracy z kolorem poświęcamy zresztą cały duży tekst poradnikowy - od teorii, po środowisko pracy ambitnego retuszera”.
W tym wydaniu poświęcono także dużo miejsca fotografii sportu z racji zakończonej niedawno Olimpiady. Można więc przeczytać wywiad z Adamem Nurkiewiczem prosto z Tokio, a Łukasz Skwiot dzieli się wszystkim, co wie na temat kompozycji, techniki i ustawień sprzętu, by przygotować Was do pierwszych zdjęć akcji.
Oprócz tego, w najnowszym numerze mnóstwo inspirujących fotoprojektów, porad zawodowców i obszerny dział poświęcony cyfrowej ciemni. Znajdziecie też recenzje stylizowanego na kultową lustrzankę Nikon FM2 modelu Nikon Z fc, oraz najtańszego na rynku średnioformatowego bezlusterkowca, czyli Fujififilm GFX 50S II. Warto także zajrzeć do testu grupowego superteleobiektywów.
Na ulubionykiosk.pl. W przedsprzedaży najnowszy numer z darmową wysyłką kosztuje 26,10 zł (29,00 zł w regularnej sprzedaży). Taniej można też kupić wersję elektroniczną - jej cena wynosi 20.90 zł (23.20 zł po wejściu numeru na półki sklepowe).