Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
„Kolekcja wiosenna Samyang“ to nowe otwarcie i „pierwsza długoterminowa strategiczna kampania marketingowa w naszej branży“ - zaznacza producent. Nowy sposób działania poznamy już tej wiosny, a efektem ma być aż osiem premier.
Samyang ma aspiracje do bycia jednym z wiodących producentów optyki. Firma poczyniła już pewne strategiczne kroki i zapowiedziała nową kampanię wprowadzania obiektywów. „Kolekcja wiosenna Samyang“ ma odzwierciedlać świeże pomysły, podobne do branży modowej, ujawniając wiele nowych premier w każdym sezonie. Nowe podejście ma nie tylko podkreślić entuzjastyczny i młody wizerunek firmy, lecz także ma zapewnić możliwość zaprezentowania wyjątkowej jakości optycznej nowych obiektywów.
- Długoterminowe inwestycje w badania i rozwój są niezbędne przed wprowadzeniem na rynek nowych produktów w branży obiektywów fotograficznych. Nowa „Kolekcja Wiosenna“ Samyanga jest uważana za bezprecedensową i odważną inicjatywę, opartą na doświadczeniu w światowej klasy technologii optycznej i możliwościach globalnej sprzedaży - zaznacza producent.
Biorąc pod uwagę szybki rozwój rynku aparatów bezlusterkowych Samyang - w ramach obranej strategii - wprowadzi 8 nowych obiektywów z autofocusem, co ma znacznie umocnić pozycję firmy w branży. Jednak producent nie tylko pokaże nowe modele z AF, lecz także zaprezentuje znane konstrukcje w nowych wersjach z nowymi mocowaniami.
„Kolekcja wiosenna“ zostanie zaprezentowana na najbliższych międzynarodowych wystawach i targach fotograficznych. Wybranych nowości możemy się spodziewać na nadchodzących targach, CP+ w (Japonia) i The Photography Show (Wielka Brytania). Bardziej szczegółowe informacje na temat nowej kampanii Samyangamożna znaleźć na oficjalnej stronie Samyang Polska.