Wydarzenia
„Wewnętrze” - Marta Zgierska i refleksje na temat domu w Galerii Centrala
W nowym konkursie Nikona "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" mogą wziąć udział wszyscy, którzy w okresie od 05.11 do 31.12 kupią jeden z promocyjnych aparatów kompaktowych Coolpix: L19, L20, S220, S230, S570, S630, S640, S70, S1000pj, L100 lub P90, a następnie wyślą SMS z numerem seryjnym aparatu i odeślą odpowiedź na otrzymane pytanie. Codziennie można wygrać nagrodę o wartości 1000 złotych, natomiast nagroda główna (50 000 złotych) zostanie wręczona temu, kto jako pierwszy udzieli odpowiedzi na pytanie przeslane 5 stycznia przyszłego roku.
Więcej szczegółów można znaleźć w informacji prasowej Nikona:
Tysiące do wygrania w nowym konkursie Nikona
"Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" - pod takim hasłem Nikon Polska rozpoczyna nowy konkurs, w którym do wygrania są przedpłacone karty Visa - nagroda główna o wartości 50 tys. złotych oraz sto o wartości 1 tys. złotych. Nagrody przyznawane są codziennie, natomiast zwycięzca nagrody głównej wyłoniony zostanie 5 stycznia 2010 r.
W konkursie mogą wziąć udział osoby, które w okresie od 5 listopada do 31 grudnia br. zakupią jeden z promocyjnych aparatów kompaktowych COOLPIX - model L19, L20, S220, S230, S570, S630, S640, S70, S1000pj, L100 lub P90, a następnie wyślą SMS pod numer 71480* o treści: NIKON wraz z 8-cyfrowym numerem seryjnym znajdującym się na opakowaniu i spodniej ściance aparatu. Tego samego dnia w odpowiedzi odesłany zostanie SMS z łatwym pytaniem, na które należy odpowiedzieć tak lub nie. Wygrywają najszybciej odesłane odpowiedzi. Z kolei nagroda główna zostanie przyznana temu, kto jako pierwszy udzieli prawidłowej odpowiedzi na przesłane w dniu 5 stycznia 2010 r. główne pytanie konkursowe.
"Promocję wspierającą segment naszych aparatów kompaktowych organizujemy już po raz drugi w tym roku, ponieważ poprzednia - loteria konsumencka, która trwala latem, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Zachęceni tym faktem zdecydowaliśmy się rozpocząć konkurs w okresie przedświątecznym. Hasło kampanii, podobnie jak poprzednio, nawiązuje do różnorodności kolorystycznej aparatów COOLPIX" - mówi Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik marketingu Nikon Polska.
Kampania reklamowa wspierająca konkurs "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" oraz równoległa kampania wizerunkowa COOLPIX prowadzone są na łamach prasy lifestyle, w Internecie oraz w telewizji. Konkurs wspierają dodatkowo materiały POS w punktach sprzedaży.
Pełny regulamin promocji dostępny jest na stronie www.wygrajtysiace.pl.