ADVERT-TV - telewizja w sklepach fotograficznych

Autor: Marta Majewska

11 Luty 2008
Artykuł na: 4-5 minut
Na witrynach stu sklepów i laboratoriów fotograficznych na terenie całej Polski od niedawna wiszą 40-calowe ekrany. Tworzą one sieć telewizji sklepowej branży fotograficznej - ADVERT-TV.

Nazwa ADVERT-TV kojarzy się z telewizją reklamową - i słusznie. Idea "branżowej telewizji sklepowej" powstała jako pomysł na kolejny nośnik reklamy w miejscach sprzedaży (tzw. POS) - w tym przypadku w sieci stu sklepów fotograficznych i laboratoriów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Podobnie jak plakaty w witrynach, będzie nośnikiem reklam sprzętu fotograficznego w miejscach jego sprzedaży. A ponieważ użytkownicy sprzętu fotograficznego uważani są za dobrą grupę docelową, oprócz reklam fotograficznych możemy spodziewać się także kampanii innych produktów i usług - na przykład banków czy ubezpieczeń. Jak zapewnia operator sieci - firma Gatex - ADVERT-TV nie ograniczy się jedynie do serwowania nam reklam. Już wkrótce między spotami reklamowymi emitowane będą informacje, które mogą okazać się przydatne konsumentom. Dowiemy się z nich o nowych produktach, organizowanych promocjach czy aktualnie oferowanych usługach fotograficznych.

Ekrany z ADVERT-TV już pojawiły się w witrynach stu punktów na terenie całej Polski. Najwięcej lokalizacji znajdziemy w na południu kraju (województwa śląskie, małopolskie, dolnośląskie, podkarpackie). Nieco mniej znalazło się w północnej Polsce, gdzie skupiono się na mniejszych miastach (na razie bez takich ośrodków jak Warszawa, Trójmiasto czy Poznań). Szczegółowe adresy punktów dostępne są na stronie {LNK|http://www.adverttv.pl/zasieg.html;ADVERT-TV. Wszystkie lokalizacje to sklepy lub laboratoria fotograficzne, często położone w centralnych punktach miast. Telewizja działa około 10 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Operator może na bieżąco sterować kampaniami reklamowymi na dowolnie wybranych monitorach w różnych miejscach, w dowolnym czasie.

Podczas styczniowej konferencji prasowej, odbywającej się pod patronatem Fotopolis.pl oraz miesięczników Brief i Visual Communication, dyrektor ds. rozwoju firmy Gatex, Tomasz Guzik, podkreślał, że wiele osób podejmuje decyzje zakupowe właśnie w sklepie. Dlatego możliwość emisji reklam i dodatkowych informacji w miejscu sprzedaży jest tak ważna. Na tej samej konferencji Łukasz Mikołajczak z Visual Communication potwierdził, że reklama na ekranach LCD jest znacznie bardziej skuteczna jeśli oprócz spotów promocyjnych, prezentowane są użyteczne dla konsumentów informacje. Miejmy zatem nadzieję, że w sieci ADVERT-TV zobaczymy nie tylko reklamy, ale także ciekawe wiadomości za świata fotografii.]

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
SWPA 2025 - Susan Meiselas z nagrodą za wybitny wkład w fotografię
SWPA 2025 - Susan Meiselas z nagrodą za wybitny wkład w fotografię
Jury nadchodzącej edycji Sony World Photography Award zadecydowało o przyznaniu corocznej nagrody honorowej za wybitny wkład w fotografię. Tym razem otrzymuję ją Susan Meiselas, której...
9
"Bezpieczniejsze polskie niebo" - nowe przepisy dla dronów
"Bezpieczniejsze polskie niebo" - nowe przepisy dla dronów
Projekt nowelizacji ustawy Prawo lotnicze został przyjęty przez Radę Ministrów. Polskie przepisy dotyczące dronów będą teraz dostosowane do unijnych - wprowadzają nowy podział operacji i...
1
Nowy dystrybutor FOMEI – Rudy Lis przejmuje oficjalną dystrybucję w Polsce
Nowy dystrybutor FOMEI – Rudy Lis przejmuje oficjalną dystrybucję w Polsce
Marka FOMEI zmienia dystrybutora. Popularny sprzęt oświetleniowy dla fotografów i filmujących oraz rozwiązania do druku przejmuje w Polsce firma Rudy Lis.
1