ADVERT-TV - telewizja w sklepach fotograficznych

Autor: Marta Majewska

11 Luty 2008
Artykuł na: 4-5 minut
Na witrynach stu sklepów i laboratoriów fotograficznych na terenie całej Polski od niedawna wiszą 40-calowe ekrany. Tworzą one sieć telewizji sklepowej branży fotograficznej - ADVERT-TV.

Nazwa ADVERT-TV kojarzy się z telewizją reklamową - i słusznie. Idea "branżowej telewizji sklepowej" powstała jako pomysł na kolejny nośnik reklamy w miejscach sprzedaży (tzw. POS) - w tym przypadku w sieci stu sklepów fotograficznych i laboratoriów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Podobnie jak plakaty w witrynach, będzie nośnikiem reklam sprzętu fotograficznego w miejscach jego sprzedaży. A ponieważ użytkownicy sprzętu fotograficznego uważani są za dobrą grupę docelową, oprócz reklam fotograficznych możemy spodziewać się także kampanii innych produktów i usług - na przykład banków czy ubezpieczeń. Jak zapewnia operator sieci - firma Gatex - ADVERT-TV nie ograniczy się jedynie do serwowania nam reklam. Już wkrótce między spotami reklamowymi emitowane będą informacje, które mogą okazać się przydatne konsumentom. Dowiemy się z nich o nowych produktach, organizowanych promocjach czy aktualnie oferowanych usługach fotograficznych.

Ekrany z ADVERT-TV już pojawiły się w witrynach stu punktów na terenie całej Polski. Najwięcej lokalizacji znajdziemy w na południu kraju (województwa śląskie, małopolskie, dolnośląskie, podkarpackie). Nieco mniej znalazło się w północnej Polsce, gdzie skupiono się na mniejszych miastach (na razie bez takich ośrodków jak Warszawa, Trójmiasto czy Poznań). Szczegółowe adresy punktów dostępne są na stronie {LNK|http://www.adverttv.pl/zasieg.html;ADVERT-TV. Wszystkie lokalizacje to sklepy lub laboratoria fotograficzne, często położone w centralnych punktach miast. Telewizja działa około 10 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Operator może na bieżąco sterować kampaniami reklamowymi na dowolnie wybranych monitorach w różnych miejscach, w dowolnym czasie.

Podczas styczniowej konferencji prasowej, odbywającej się pod patronatem Fotopolis.pl oraz miesięczników Brief i Visual Communication, dyrektor ds. rozwoju firmy Gatex, Tomasz Guzik, podkreślał, że wiele osób podejmuje decyzje zakupowe właśnie w sklepie. Dlatego możliwość emisji reklam i dodatkowych informacji w miejscu sprzedaży jest tak ważna. Na tej samej konferencji Łukasz Mikołajczak z Visual Communication potwierdził, że reklama na ekranach LCD jest znacznie bardziej skuteczna jeśli oprócz spotów promocyjnych, prezentowane są użyteczne dla konsumentów informacje. Miejmy zatem nadzieję, że w sieci ADVERT-TV zobaczymy nie tylko reklamy, ale także ciekawe wiadomości za świata fotografii.]

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
Ciąg dalszy zamieszania wokół wyróżnienia Mikhaila Tereschenko w tegorocznym World Press Photo. Organizacja podtrzymuje nagrodę, ale cofa zaproszenie dla fotografa na galę...
18
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm kolejny raz podnosi ceny filmów analogowych. Tym razem podwyżki wynoszą od 21 do nawet 52%. Póki co zmiany dotyczą rynku japońskiego, ale z dużym prawdopodobieństwem w...
6
Zakaz fotografowania wchodzi w życie na dobre. Od 17 kwietnia grozi nam grzywna, areszt lub konfiskata sprzętu
Zakaz fotografowania wchodzi w życie na dobre. Od 17 kwietnia grozi nam grzywna, areszt lub...
Formalnie zakaz fotografowania poszczególnych obiektów funkcjonuje w Polsce już od kilku lat, jednak ze względu na brak jednolitego znaku zakazu przepis ten nie mógł być skutecznie...
276