ADVERT-TV - telewizja w sklepach fotograficznych

Autor: Marta Majewska

11 Luty 2008
Artykuł na: 4-5 minut
Na witrynach stu sklepów i laboratoriów fotograficznych na terenie całej Polski od niedawna wiszą 40-calowe ekrany. Tworzą one sieć telewizji sklepowej branży fotograficznej - ADVERT-TV.

Nazwa ADVERT-TV kojarzy się z telewizją reklamową - i słusznie. Idea "branżowej telewizji sklepowej" powstała jako pomysł na kolejny nośnik reklamy w miejscach sprzedaży (tzw. POS) - w tym przypadku w sieci stu sklepów fotograficznych i laboratoriów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Podobnie jak plakaty w witrynach, będzie nośnikiem reklam sprzętu fotograficznego w miejscach jego sprzedaży. A ponieważ użytkownicy sprzętu fotograficznego uważani są za dobrą grupę docelową, oprócz reklam fotograficznych możemy spodziewać się także kampanii innych produktów i usług - na przykład banków czy ubezpieczeń. Jak zapewnia operator sieci - firma Gatex - ADVERT-TV nie ograniczy się jedynie do serwowania nam reklam. Już wkrótce między spotami reklamowymi emitowane będą informacje, które mogą okazać się przydatne konsumentom. Dowiemy się z nich o nowych produktach, organizowanych promocjach czy aktualnie oferowanych usługach fotograficznych.

Ekrany z ADVERT-TV już pojawiły się w witrynach stu punktów na terenie całej Polski. Najwięcej lokalizacji znajdziemy w na południu kraju (województwa śląskie, małopolskie, dolnośląskie, podkarpackie). Nieco mniej znalazło się w północnej Polsce, gdzie skupiono się na mniejszych miastach (na razie bez takich ośrodków jak Warszawa, Trójmiasto czy Poznań). Szczegółowe adresy punktów dostępne są na stronie {LNK|http://www.adverttv.pl/zasieg.html;ADVERT-TV. Wszystkie lokalizacje to sklepy lub laboratoria fotograficzne, często położone w centralnych punktach miast. Telewizja działa około 10 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Operator może na bieżąco sterować kampaniami reklamowymi na dowolnie wybranych monitorach w różnych miejscach, w dowolnym czasie.

Podczas styczniowej konferencji prasowej, odbywającej się pod patronatem Fotopolis.pl oraz miesięczników Brief i Visual Communication, dyrektor ds. rozwoju firmy Gatex, Tomasz Guzik, podkreślał, że wiele osób podejmuje decyzje zakupowe właśnie w sklepie. Dlatego możliwość emisji reklam i dodatkowych informacji w miejscu sprzedaży jest tak ważna. Na tej samej konferencji Łukasz Mikołajczak z Visual Communication potwierdził, że reklama na ekranach LCD jest znacznie bardziej skuteczna jeśli oprócz spotów promocyjnych, prezentowane są użyteczne dla konsumentów informacje. Miejmy zatem nadzieję, że w sieci ADVERT-TV zobaczymy nie tylko reklamy, ale także ciekawe wiadomości za świata fotografii.]

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Chińczycy idą po rynek analogowy. Light Lens Lab ogłasza start prac nad całą gamą materiałów światłoczułych
Chińczycy idą po rynek analogowy. Light Lens Lab ogłasza start prac nad całą gamą materiałów...
Gdy ktoś mówi, że coś jest niemożliwe, daj to Chińczykom. Już niebawem wystartować ma nowa chińska marka, która zaoferuje kompletną ofertę nowych filmów i materiałów światłoczułych,...
5
Ciąg dalszy afery wokół "Napalm Girl". Czy to on jest autorem słynnej fotografii?
Ciąg dalszy afery wokół "Napalm Girl". Czy to on jest autorem słynnej fotografii?
W zeszłym tygodniu informowaliśmy was o zaskakujących zarzutach podważających 50-letnią historię ikonicznego zdjęcia z wojny w Wietnamie. Dokument kwestionujący autorstwo znanej...
8
Najlepsze aparaty, akcesoria i wydarzenia fotograficzne roku 2024. Znamy wyniki plebiscytu Fotopolis
Najlepsze aparaty, akcesoria i wydarzenia fotograficzne roku 2024. Znamy wyniki plebiscytu Fotopolis
Już po raz 20 tworzycie z nami ranking najlepszych produktów fotograficznych na polskim rynku. Oto jakie aparaty, obiektywy, akcesoria i wydarzenia uznaliście za najlepsze w...
44