Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Przez najbliższy sezon świąteczny konsumenci nie zauważą żadnych zmian, jednak już w pierwszej połowie przyszłego roku dotychczasowe aparaty HP zaczną częściowo znikać z rynku, a zastąpią je modele zaprojektowane przez nowego partnera koncernu. Hewlett Packard postanowił skoncentrować swoje wysiłki na rozwoju technologii Print 2.0 - platformy druku cyfrowego "następnej generacji". Firma prowadzi badania mające na celu przyśpieszenie i obniżenie kosztów druku cyfrowego w warunkach domowych. Nadrzędnym celem HP jest zdobycie i umocnienie pozycji lidera na rynku cyfrowych wydruków.
Hewlett Packard zdecydował o oddaniu produkcji aparatów cyfrowych zewnętrznemu partnerowi. Wybrana firma dostanie licencję na projektowanie, produkowanie, dystrybucję i sprzedaż aparatów cyfrowych z logo HP.
Kilka tygodni wcześniej, w artykule "Czy HP chce kupić Kodaka?", informowaliśmy o analizie pisma "Financial Times", z której wynikało, że HP mógłby przejąć legendę rynku fotograficznego. Być może to właśnie Kodak mógłby produkować aparaty HP w swoich fabrykach.
Dopóki nie dowiemy się komu HP odda ten segment działalności firmy, nie możemy przewidywać, czy zmiana wyjdzie aparatom HP na dobre, czy wręcz przeciwnie