Branża
Zebraliśmy dla Was oferty Black Friday i Black Week w jednym artykule! Sprawdźcie najlepsze promocje od producentów i dystrybutorów
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu nowe punkty Sigma Pro Centrum otworzyły się w Poznaniu i Chorzowie. Przypomnijmy, że klienci Sigma Pro Centrum mogą testować, wypożyczać i kupować obiektywy marki Sigma. W punktach dostępna jest szeroka oferta tego japońskiego producenta, a klienci mogą liczyć na specjalistyczną obsługę.
Robert Silski z firmy K-Consult odpowiedział na kilka pytań Fotopolis.pl dotyczących salonów Sigma Pro Centrum:
Fotopolis.pl: Dlaczego Poznań i Chorzów?
Robert Silski: Otwierane w tym miesiącu kolejne salony Sigma Pro Centrum, w Poznaniu i Chorzowie, to nasza odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Sprawdzony dotychczas w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie projekt doskonale przyjął się w polskich realiach i mieliśmy wiele sygnałów, które wskazywały na to, że sieć powinna się rozwijać.
Wielkopolska i Śląsk to dla nas bardzo ważne rejony, z handlowego punktu widzenia. Dotychczasowe działania oraz ogromna liczba zapytań pokazały, że jest potrzeba szerszego udostępnienia Klientom naszej oferty. Odpowiedzią na te sygnały jest zatem rozwój Sigma Pro Centrum.
Czy zasady i wybór będą takie same jak w pozostałych SPC?
Zasady funkcjonowania nowych salonów są identyczne jak w istniejących. Nasi Klienci dokładnie w ten sam sposób dokonują zakupu sprzętu, a także jego wypożyczenia. Asortyment każdego punktu różni się od pozostałych (jest dopasowany do potrzeb rynku na danym terenie), ale osoby korzystające z naszej propozycji nie muszą się obawiać, że w ich mieście zabraknie jakiegoś obiektywu.
Dla potrzeb projektu powstał system wewnętrznej wymiany sprzętu pomiędzy poszczególnymi salonami. To oznacza, że jeśli w którymkolwiek z miejsc brakuje wybranego produktu, w ciągu 2 dni dociera on z innego Sigma Pro Centrum i jest do dyspozycji Klienta.
Czy planowane są kolejne miasta?
Otwarcie nowych salonów pozwala zaspokoić potrzeby klientów z większości regionów Polski, w których jest takie zapotrzebowanie. Na "wirtualnej mapie użytkowników (również potencjalnych) sprzętu Sigma w Polsce", w których nie ma jeszcze Sigma Pro Centrum, wyróżnia się region Trójmiasta. Otwarcie kolejnego Sigma Pro Centrum, w Trójmieście właśnie, to jest nasz plan na 2007 rok. Dalszy rozwój sieci jest uzależniony od tendencji rynkowych, które uważnie obserwujemy. Postępujący rozwój rynku lustrzanek cyfrowych, a co się z tym wiąże zwiększone zapotrzebowanie na obiektywy, może wywołać potrzebę powstania kolejnych salonów w Polsce. Jesteśmy na to gotowi i w miarę pojawiających się potrzeb, będziemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom użytkowników.
Dziękujemy za rozmowę i mamy nadzieję, że tak ciekawa inicjatywa będzie nadal się rozwijać.