"What the Duck" - fotograficzny komiks w Fotopolis

Autor: Łukasz Kacperczyk

10 Listopad 2006
Artykuł na: minutę
Od dzisiaj co piątek będziemy publikowali komiks amerykańskiego rysownika Aarona Johnsona. Zatytułowany "What the Duck" cykl pasków o kaczce-fotografie z przymrużeniem oka opowiada nie tylko o życiu zawodowca, ale też o rozterkach i absurdach związanych z hobbystycznym podejściem do naszego ulubionego medium. Ostrze satyry nikogo nie oszczędza. Zapraszamy!

Pierwotnie przygody bohatera cyklu "What the Duck" ukazywały się jako dodatek do bloga Aarona Johnsona. Z czasem czytelnicy wymusili stworzenie osobnej strony - tak powstał site www.whattheduck.net. Redakcja Fotopolis.pl trzyma rękę na pulsie, więc postanowiliśmy namówić autora na publikację na naszych łamach. Mamy nadzieję, że komiks okaże się przynajmniej takim sukcesem jak "Fotograf niedzielny" Mike'a Johnstona.

Komiks "What the Duck" jest dostępny pod adresem www.fotopolis.pl/index.php?komiks. Zapraszamy!

Wybór przynależności gatunkowej bohatera komiksu całkowicie przypadkowy. ;-)

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani fotografa
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani...
Systemy generatywnej AI coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku fotografii komercyjnej. Botika to nowa aplikacja dla branży modowej, która pozwala tworzyć sesje odzieżowe...
8
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Czy trzeba będzie przepisywać książki z historii fotografii? Pod koniec stycznia zadebiutować ma dokument, który podważa kwestię autorstwa słynnego zdjęcia Napalm Girl. Assiociated...
19
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Oliviero Toscani, wybitny włoski fotograf i artysta wizualny, znany z kontrowersyjnych i poruszających kampanii reklamowych, zmarł w wieku 83 lat.
8
Powiązane artykuły