Obiektywy
Meike AF 85 mm f/1.8 Pro - kolejna „profesjonalna” budżetowa stałka ląduje na rynku
Doroczny zjazd członków Photo Marketing Association oraz towarzyszące mu targi to nie największa - tu rekordy bije odbywająca się w tym roku Photokina - ale z całą pewnością najważniejsza impreza branżowa w roku. Specyfiką PMA jest to, że prezentują tu swoją ofertę firmy o silnej pozycji na rynku amatorskim - nie zobaczymy na przykład oferty takich klasyków jak Mamiya czy Linhof (choć często najnowsze produkty oferują lokalni dystrybutorzy). Jednak tacy potentaci jak Sony, Canon czy Nikon właśnie na PMA szykują większość nowości, które będą wprowadzane do sprzedaży przed sezonem letnim.
PMA to poza targami także dziesiątki prelekcji, odczytów, prezentacji, spotkań, konferencji prasowych i zapowiedzi. W tym roku, ze względu na obserwowane od pewnego czasu istotne zmiany na rynku, może być naprawdę ciekawie. Z niecierpliwością czekamy na informacje od Sony, sponsora naszej relacji, na temat przejęcie działu foto Konica Minolta. Zastanawiamy się jaka będzie odpowiedź konkurencji na lustrzankę Canon EOS 5D. Spodziewamy się dalszych ruchów ze strony nieobliczalnego Samsunga...
Oficjalnie targi odbywają się w dniach 26 lutego - 1 marca, jednak pierwsze relacje pojawią się już 25 lutego późnym wieczorem. Jest to tak zwany dzień prasowy, podczas którego poznamy kilka ważnych nowości. Potem przez kolejne 3-4 dni będziemy na bieżąco aktualizować informacje ze stoisk, publikować pierwsze zdjęcia testowe, cytować spotkanych na miejscu specjalistów z poszczególnych koncernów i oczywiście pokazywać jak wygląda "miejsce akcji". Zapraszamy!
Zobacz także:
Relacja z Targów PMA 2005 na stronach Fotopolis.pl zobacz >>>
Strona targowa przygotowana przez serwis LetsGoDigital zobacz >>>