Akcesoria
LaCie Rugged SSD Pro5 - 5300 MB/s w zapisie, czyli najszybszy przenośny dysk SSD na rynku
Na polskim rynku agencyjno-produkcyjnym dochodzi do ciekawej fuzji. Od teraz LAF AM i Masik Production bedą działać pod wspólnym szyldem Visual Crafters, który ma być agencja komunikacji wizualnej nowego typu.
Najnowsze doniesienia to bardzo ciekawy zwrot na rynku komercyjnym, który ma szansę przełożyć się na bardziej ambitny i widoczny mariaż sztuki z reklamową. Dwie czołowe firmy z rynku agencyjno-produkcyjnego, LAF AM i Masik Production, łączą siły, by stworzyć agencję, która oferować będzie coś więcej i zmieni jakość komunikacji.
„Zbudować komunikację wizualną, która nie tylko odpowiada na brief, ale też inspiruje, angażuje, ma bigiel i iskrę. Taki cel stawiamy sobie w Visual Crafters. Mamy narzędzia, by tworzyć taki świat dla naszych klientów” - opisują nowy projekt twórcy, Mateusz Mizgalski i Łukasz Lewandowski.
„Jako Visual Crafters wyrastamy z polskiego rynku fotograficznego i reklamowego, który aktywnie współtworzyliśmy przez niemal dwie dekady. Jesteśmy odpowiedzią na zmiany w świecie komunikacji marek i ewolucję w tworzeniu obrazów. Łączymy najwyższe kompetencje w dziedzinie produkcji, ale też umiemy dostarczyć wyjątkowej jakości w obszarze kreacji, wesprzeć klienta w procesach strategicznych, dbać o ciągłość jego komunikacji z otoczeniem. Tylko działając w ten sposób można stworzyć świat wizualny, który da klientowi trwałą przewagę biznesową.”
„Kadry, które tworzymy, to narzędzia komunikacji naszych klientów. Jednocześnie każda z fotografii jest unikalną, autorską wizją artystów, którzy współtworzą Visual Crafters. Ich talent i szlify zebrane w sesjach modowych i sesjach beauty dziś pracują na sukces komunikacji marek. Visual Crafters reprezentują: Kubę Dąbrowskiego, Barta Pogodę, Szymona Szcześniaka, Bartka Wieczorka, Magdę Wunschę i Agę Samsel, Michała Koszka i Michała Gerlacha.”
Fuzja LAF AM i Masik Production to ewidentnie ruch nakierowany na pracę z jeszcze większymi klientami. Czy dzięki temu w dużych kampaniach zobaczymy więcej „sztuki”? O tym przekonamy się pewnie już niebawem.
Poczynania Visual Crafters możecie śledzić na Instagramie i Facebooku.