Akcesoria
Rode Wireless Micro - miniaturowe mikrofony, maksymalny dźwięk
Gdyby ktoś rozpisał konkurs na najaktywniejszą firmę miesiąca to w czerwcu bezapelacyjnym zwycięzcą ogłoszono by Hewlett-Packard. Po całej masie premier w dziale "Imaging & Printing" dowiadujemy się o planach inwestycyjnych firmy...
Jak poinformowano w notce prasowej z zeszłego tygodnia (25.06.2002) HP zamierza zainwestować 1.2 miliarda (!!!) dolarów amerykańskich w rozwój rynku obrazowania i drukowania. Od teraz do pierwszych miesięcy 2003 roku zaowocuje to 50 premierami produktów z tej grupy (drukarek, aparatów cyfrowych, skanerów). Z wymienionej kwoty $900 mln zostanie przeznaczone na rozbudowę linii produkcyjnych, $125 mln na badania i technologie, a $200 mln na promocję i marketing.
I pewnie jest to mądry krok w sytuacji gdy w całej Europie odczuwalny jest brak "towaru". W praktyce oznacza też zmasowany atak na rynek i zapowiada prawdziwe emocje w walce o klienta. Na dowód, że nie są to obietnice bez pokrycia HP w ostatnim wypuścił po kilka modeli sprzętu "obrazująco - drukującego".
Większość produktów HP charakteryzują próby wdrażania poważnie brzmiących technologii do sprzęty klasy "userskiej". Być może inwestycje dotkną także tę część wizerunku firmy. Będzie szansa by się przekonać w teście, sprawnościowym całego systemu, spinającego aktualną linię HP - w rolach głównych Photosmart 812 i DeskJet 5550.