Odwaga Nikona Polska nagrodzona w konkursie Kreatura 2005

Autor: Marta Majewska

9 Maj 2005
Artykuł na: 2-3 minuty
Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005. "Takie kampanie mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki odwadze klienta" - przekonuje Dyrektor Kreatywny wyróżnionej agencji.

Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005, którego głównymi kryteriami są oryginalność pomysłu i jakości jego wykonania Międzynarodowe jury pod przewodnictwem Boba Garfielda nagrodziło kampanię "Odwagi" ("Footbalista" i "Tygrys"), wprowadzającą na rynek lustrzankę D70, layout "Kolor lidera" informujący o rekordowych wynikach sprzedaży oraz ambientową kampanię"Przyjemnie cienki" realizowaną dla modelu Coolpix 3700.

Kampania modelu D70 była pierwszym tak odważnym działaniem na polskim rynku fotograficznym. Wykorzystany pomysł wychodził poza dotychczasowe schematy reklamy produktów foto, budząc różne reakcje, ale przede wszystkim przyciągając uwagę. Co ważne, kolejne reklamy zostały przygotowane konsekwentnie w podobnej konwencji, co zaowocowało 900% wzrostem wartościowych udziałów rynkowych w 2004 roku.

Jak słusznie podkreśla Paweł Lis, Dyrektor Kreatywny Paralotnej Nie wystarczy, że agencja reklamowa dysponuje dużym potencjałem kreatywnym. Takie kampanie jak "Odwagi" mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki "odwadze" klienta.

Zatem gratulujemy zespołowi Nikonowi Odwagi.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
Ciąg dalszy zamieszania wokół wyróżnienia Mikhaila Tereschenko w tegorocznym World Press Photo. Organizacja podtrzymuje nagrodę, ale cofa zaproszenie dla fotografa na galę...
18
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm kolejny raz podnosi ceny filmów analogowych. Tym razem podwyżki wynoszą od 21 do nawet 52%. Póki co zmiany dotyczą rynku japońskiego, ale z dużym prawdopodobieństwem w...
6
Zakaz fotografowania wchodzi w życie na dobre. Od 17 kwietnia grozi nam grzywna, areszt lub konfiskata sprzętu
Zakaz fotografowania wchodzi w życie na dobre. Od 17 kwietnia grozi nam grzywna, areszt lub...
Formalnie zakaz fotografowania poszczególnych obiektów funkcjonuje w Polsce już od kilku lat, jednak ze względu na brak jednolitego znaku zakazu przepis ten nie mógł być skutecznie...
276