Odwaga Nikona Polska nagrodzona w konkursie Kreatura 2005

Autor: Marta Majewska

9 Maj 2005
Artykuł na: 2-3 minuty
Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005. "Takie kampanie mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki odwadze klienta" - przekonuje Dyrektor Kreatywny wyróżnionej agencji.

Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005, którego głównymi kryteriami są oryginalność pomysłu i jakości jego wykonania Międzynarodowe jury pod przewodnictwem Boba Garfielda nagrodziło kampanię "Odwagi" ("Footbalista" i "Tygrys"), wprowadzającą na rynek lustrzankę D70, layout "Kolor lidera" informujący o rekordowych wynikach sprzedaży oraz ambientową kampanię"Przyjemnie cienki" realizowaną dla modelu Coolpix 3700.

Kampania modelu D70 była pierwszym tak odważnym działaniem na polskim rynku fotograficznym. Wykorzystany pomysł wychodził poza dotychczasowe schematy reklamy produktów foto, budząc różne reakcje, ale przede wszystkim przyciągając uwagę. Co ważne, kolejne reklamy zostały przygotowane konsekwentnie w podobnej konwencji, co zaowocowało 900% wzrostem wartościowych udziałów rynkowych w 2004 roku.

Jak słusznie podkreśla Paweł Lis, Dyrektor Kreatywny Paralotnej Nie wystarczy, że agencja reklamowa dysponuje dużym potencjałem kreatywnym. Takie kampanie jak "Odwagi" mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki "odwadze" klienta.

Zatem gratulujemy zespołowi Nikonowi Odwagi.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Wielkie otwarcie! 30. salon CEWE FOTOJOKER na 30. urodziny CEWE
Wielkie otwarcie! 30. salon CEWE FOTOJOKER na 30. urodziny CEWE
Na mapie Małopolski pojawił się nowy salon CEWE FOTOJOKER - w Centrum handlowym Bonarka w Krakowie. Wydrukujesz tutaj zdjęcia bezpośrednio z telefonu, bliżej poznasz fotografię...
13
Rynek aparatów w 2024 roku - stabilizacja trendów i rosnące znaczenie Chin
Rynek aparatów w 2024 roku - stabilizacja trendów i rosnące znaczenie Chin
Rok 2024 był kolejnym, w którym rynek aparatów zaliczył stabilny wzrost. Rynkowe trendy w końcu się uspokoiły, ale branża staje przed nowymi wyzwaniami, jak choćby błyskawicznie...
9
Lucky powraca na rynek - nowy film kolorowy jeszcze w tym roku
Lucky powraca na rynek - nowy film kolorowy jeszcze w tym roku
Po ponad 10 latach nieobecności, Chińska marka Lucky wznawia produkcje filmów. Jeszcze w tym roku na rynku zadebiutować materiał Lucky Color 200 - nowy film kolorowy w przystępnej...
6