Branża
Zebraliśmy dla Was oferty Black Friday i Black Week w jednym artykule! Sprawdźcie najlepsze promocje od producentów i dystrybutorów
Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005, którego głównymi kryteriami są oryginalność pomysłu i jakości jego wykonania Międzynarodowe jury pod przewodnictwem Boba Garfielda nagrodziło kampanię "Odwagi" ("Footbalista" i "Tygrys"), wprowadzającą na rynek lustrzankę D70, layout "Kolor lidera" informujący o rekordowych wynikach sprzedaży oraz ambientową kampanię"Przyjemnie cienki" realizowaną dla modelu Coolpix 3700.
Kampania modelu D70 była pierwszym tak odważnym działaniem na polskim rynku fotograficznym. Wykorzystany pomysł wychodził poza dotychczasowe schematy reklamy produktów foto, budząc różne reakcje, ale przede wszystkim przyciągając uwagę. Co ważne, kolejne reklamy zostały przygotowane konsekwentnie w podobnej konwencji, co zaowocowało 900% wzrostem wartościowych udziałów rynkowych w 2004 roku.
Jak słusznie podkreśla Paweł Lis, Dyrektor Kreatywny Paralotnej Nie wystarczy, że agencja reklamowa dysponuje dużym potencjałem kreatywnym. Takie kampanie jak "Odwagi" mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki "odwadze" klienta.
Zatem gratulujemy zespołowi Nikonowi Odwagi.