Obiektywy
Meike AF 85 mm f/1.8 Pro - kolejna „profesjonalna” budżetowa stałka ląduje na rynku
Jeszcze tej wiosny w kioskach pojawi się nowy, poważny gracz na rynku prasy fotograficznej. Zachęceni sukcesem wersji internetowej postanowiliśmy wydać także wersję drukowaną naszego magazynu. Nowe pismo będzie tygodnikiem, gdyż tego wymaga częstotliwość informacji pojawiających się na rynku fotograficznym. Analiza rynku prasy fotograficznej wykonana na nasze zamówienie przez firmę PressInfo wykazała, że nadal za mało jest czasopism poradnikowych piszących o fotografii cyfrowej. Postanowiliśmy więc zapełnić tę lukę.
Drukowaną wersję Fotopolis.pl kierujemy przede wszystkim do osób, które mają utrudniony dostęp do Internetu - a takich osób nadal jest bardzo dużo. Liczymy też na czytelników, którzy będą chcieli zabrać swój ulubiony magazyn w wersji drukowanej wyjeżdżając na przykład na urlop.
Tygodnik Fotopolis.pl będzie się różnił od wersji internetowej głównie większą ilością zdjęć i dłuższych artykułów. Planujemy także przygotować serię konkursów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami - tylko dla czytelników wersji drukowanej.
Biorąc pod uwagę ilość czytelników wersji internetowej, jesteśmy przekonani, że nakład 30 000 egzemplarzy rozejdzie się w mgnieniu oka. Tym bardziej, że cena 9,99 zł jest bardzo atrakcyjna zważywszy na zawartość pisma. Potwierdzają to badania czytelników wykonane przez wspomnianą już firmę PressInfo. Będziemy też oferować korzystne rabaty dla prenumeratorów.
Zapraszamy do kiosków oraz salonów Empik i InMedio w całej Polsce.