Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Informacja prasowa firmy Canon:
Rynek aparatów fotograficznych w Polsce
Warszawa, 9 grudnia 2013 r. - Według danych GfK Polonia za październik br., firma Canon uzyskała następujący udział w polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych:
- W segmencie aparatów z wymienną optyką (lustrzanki) Canon posiada 45% udział w rynku pod względem sprzedanych ilości oraz 50% pod względem wartości.
- W segmencie aparatów ze stałą optyką firma ma 26,7% udziału w rynku (ilościowo).
- W łącznym zestawieniu dla produktów z grupy aparaty cyfrowe za ten okres, Canon posiada blisko 32% udziału ilościowego.
Z myślą o użytkownikach sprzętu fotograficznego stale rozwijamy naszą ofertę i technologie. Doskonałe wyniki sprzedaży na polskim rynku są potwierdzeniem wysokiej jakości naszych produktów. Odzwierciedlają także zaufanie, jakim darzą nas klienci - zarówno profesjonaliści, którzy korzystają z lustrzanek cyfrowych, jak i użytkownicy aparatów ze stałą optyką - mówi Sebastian Wyrwał, Product Marketing Manager, Consumer Imaging Group, Canon Polska.
Tylko w tym roku Canon wprowadził do sprzedaży m.in. EOS 100D - najmniejszą w ofercie firmy lustrzankę cyfrową, model EOS 70D wyposażony w innowacyjną technologię Dual Pixel CMOS AF, aparaty kompaktowe z serii PowerShot i IXUS z Wi-Fi oraz kamerę LEGRIA mini, która skierowana jest do blogerów i vlogerów.