Akcja (foto)edukacja

Autor: Patrycja Tuszyńska

22 Listopad 2012
Artykuł na: 2-3 minuty
Nikon Polska rusza z nową inicjatywą - "Akcja (foto)edukacja". Nowy projekt edukacyjny skierowany jest do młodzieży w wieku szkolnym, zainteresowanej rozwijaniem swoich umiejętności i wiedzy fotograficznej oraz kreatywności. Akcji towarzyszy także konkurs, w którym można zdobyć m.in. sprzęt fotograficzny i stypendium naukowe w wysokości 10 000 zł.

Nikon Polska rusza z kolejną inicjatywą edukacyjną, obok takich projektów jak "Szeroki kadr" i "Twoje zdjęcie. Twoje prawo", która ma za zadanie poszerzanie wiedzy i umiejętności fotograficznych wśród młodzieży. Celem pierwszej edycji nowego programu edukacyjnego "Akcja (foto)edukacja" jest wyrównanie dostępu osób w wieku szkolnym do wiedzy fotograficznej oraz rozwijanie ich kreatywności i zainteresowań. Program akcji obejmuje zajęcia on-line, dzięki którym każdy z uczestników będzie mógł zdobyć wiedzę z zakresu fotografii reportażowej, potretowej czy też makrofotografii. Lekcje są podzielone na część teoretyczną i praktyczną, w postaci zadań domowych, która rozwinie nabyte umiejętności. Materiały edukacyjne są dostępne na portalu www.szerokikadr.pl.

"Akcja (foto)edukacja" jest rozwinięciem prowadzonych do tej pory działań edukacyjnych firmy Nikon. Program przygotowaliśmy z myślą o młodzieży szkolnej, gdyż rozwijanie twórczych zainteresowań m.in. tych związanych z fotografią, jest niezwykle ważne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi. Im więcej uczniowie będą wiedzieli na temat fotografii, tym chętniej sięgną do niej jako sposobu wyrażania swoich artystycznych talentów. Młodzież powinna mieć możliwość korzystania z odpowiednich warunków kształcenia, które pozwolą jej w pełni rozwinąć swoje pasje - z pożytkiem dla siebie i całego społeczeństwa. Jesteśmy przekonani, że udostępnione bezpłatnie w ramach akcji materiały edukacyjne oraz instruktażowe dla nauczycieli, pomogą w przekazywaniu wiedzy oraz staną się impulsem do kreatywnego spędzania wolnego czasu. - tak o nowym projekcie mówi Magdalena Michalska - Szmidt, Marketing Manager Nikon Polska.

Dodatkowo projektowi "Akcja (foto)edukacja" towarzyszy konkurs na najciekawsze rozwiązanie pracy domowej zadawanej w ramach zajęć on-line. Na autorów najlepszych prac czekają m.in. sprzęt fotograficzny, stypendium naukowe w wysokości 10 000 zł oraz warsztaty fotograficzne i wyposażenie pracowni dla szkoły. Konkurs skierowany jest do uczniów ponadgimnazjalnych szkół artystycznych. Prace można nadsyłać do 1 czerwca 2013 r.

Więcej informacji o nowym programie edukacyjnym i regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.szerokikadr.pl.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Ten news was zaboli. Adobe podnosi ceny - za Plan Fotograficzny w 2025 roku zapłacicie ponad 100 zł miesięcznie
Ten news was zaboli. Adobe podnosi ceny - za Plan Fotograficzny w 2025 roku zapłacicie ponad 100...
Narzekaliście na system subskrypcji? To teraz zapłacicie za niego jeszcze więcej. Od 15 stycznia Adobe podnosi ceny poszczególnych planów. Ucierpią wszyscy, ale najbardziej nowi...
24
Plebiscyt Fotopolis 2024 - wybierz z nami najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
Plebiscyt Fotopolis 2024 - wybierz z nami najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
15 kategorii i ponad 100 nominacji - oto przekrój najgorętszych premier i wydarzeń ostatnich miesięcy. Wystartował plebiscyt na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2024 roku!...
9
Canon zmienia sposób świadczenia usług gwarancyjnych i serwisowych w Polsce - od teraz aparaty będą naprawiane w Niemczech
Canon zmienia sposób świadczenia usług gwarancyjnych i serwisowych w Polsce - od teraz aparaty...
Z dniem 1 stycznia 2025 roku Canon kończy współpracę z firmą Pro Club. Od nowego roku wszelkie usługi gwarancyjne i serwisowe będą realizowane przez Canon Professional Service Center w...
11
zamknij
Partner:
Zagłosuj
Na najlepsze produkty i wydarzenia roku 2024
nie teraz
nie pokazuj tego więcej
Głosuj