Akcesoria
Newell wprowadza na rynek cztery nowe softboksy
Najnowsza kolekcja House Denim odwołuje się do pierwotnych instynktów, powrotu do korzeni oraz zwierzęcej i bardzo zmysłowej strony ludzkiej natury. Sesja zdjęciowa dla kolekcji House Denim to kolejny efekt współpracy marki House z Rafałem Milachem (AFPHOTO).
Jesteśmy świadkami pogoni? Zabawy w chowanego? A może rytualnego spaceru w głąb dzikiego lasu? Zdjęcia Rafała Milacha emanują wolnością, namiętnością i dzikimi rządzami. Portretowani modele żyją pełnią życia - szybko, ostro i zachłannie.
Kampania: House Denim/ 2012
Koncepcja kreatywna sesji oraz zdjęcia: Rafał Milach/ AFPHOTO
Stylizacja: Marta Kalinowska
Produkcja: AFPHOTO
Rafał Milach - laureat m.in. World Press Photo 2007 (I nagroda za reportaż w kategorii Sztuka i rozrywka), Grand Press Photo 2008 i BZ WBK Press Photo 2008; Pictures of the Year International, Photography Book Now and New York Photo Festival Awards. Współpracował m.in. z: Newsweek, Business Week, GQ (USA), Die Zeit (Niemcy), L'Espresso, Private (Włochy), Guardian Weekend magazine (UK), Newsweek Polska, Przekrój, Polityka, Duży Format - Gazeta Wyborcza, Pani, Elle, Viva!, City Magazine. Współtworzy kolektyw Sputnik Photos, którego celem jest dokumentacja, promocja oraz edukacja na tematy związane z przemianami społeczno-politycznymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Zdjęcia z poprzednich kampanii marki House można obejrzeć na: www.cogdziezaile.pl.