Akcja promocyjna Nikona nad polskim morzem

Autor: Michał Dąbrowski

13 Lipiec 2012
Artykuł na: 2-3 minuty
Nikon Polska zaprasza na akcję Jestem na wakacjach, w ramach której będzie można m.in. przetestować aparaty z serii Coolpix i Nikon 1.

Akcja Jestem na wakacjach zaczęła się 11 lipca na plaży Gdańsk Jelitkowo. W miasteczku Nikona można przetestować aparaty kompaktowe Coolpix i Nikon 1 (J1 i V1). Zdjęcia wykonane nimi można wydrukować na miejscu. Organizator przygotował też inne atrakcje - boiska do siatkówki, tor do skimboardingu i spikeball. Dzieci otrzymają bezpłatne opaski na rękę w ramach akcji Jestem bezpieczny.

Harmonogram:

  1. Gdańsk Jelitkowo 11 - 14 lipca
  2. Hel 16 - 19 lipca
  3. Łeba 21 - 24 lipca
  4. Kołobrzeg 26 - 29 lipca
  5. Ustka 31 lipca - 3 sierpnia
  6. Darłowo 5 - 8 sierpnia
  7. Świnoujście 10 - 12 sierpnia

Informacja prasowa:

Nikon Polska rozpoczyna akcję promocyjną JESTEM NA WAKACJACH.

Fotograficzne miasteczko Nikona, w którym można testować sprzęt fotograficzny, gości na bałtyckich plażach do 12 sierpnia br. Działaniom promocyjnym towarzyszy akcja skierowana do najmłodszych plażowiczów pod hasłem JESTEM BEZPIECZNY. Projekt JESTEM NA WAKACJACH organizowany jest już po raz trzeci.

W ramach akcji JESTEM NA WAKCJACH przygotowano atrakcje dla całych rodzin. Wszyscy odwiedzający miasteczko Nikona mogą testować aparaty kompaktowe COOLPIX - m.in. odporny na wodę i wstrząsy COOLPIX AW100 - oraz Nikon 1 (modele J1 i V1), a zrobione nimi zdjęcia wydrukować na miejscu. W fotograficznym miasteczku Nikona przygotowane zostały także atrakcje sportowe, takie jak: siatkówka, tor do skimboardingu oraz spikeball.

W ramach akcji JESTEM BEZPIECZNY rozdawane są opaski na rękę dla dzieci, z miejscem na numer telefonu kontaktowego do opiekuna w przypadku zaginięcia dziecka. Z myślą o najmłodszych przygotowano także plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalniami.

Akcja "JESTEM NA WAKACJACH" nawiązuje do kampanii reklamowej aparatów marki Nikon prowadzonej pod hasłem "JESTEM NIKON". Za realizację działań na bałtyckich plażach odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Partnerem akcji jest firma EPSON.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Wielkie otwarcie! 30. salon CEWE FOTOJOKER na 30. urodziny CEWE
Wielkie otwarcie! 30. salon CEWE FOTOJOKER na 30. urodziny CEWE
Na mapie Małopolski pojawił się nowy salon CEWE FOTOJOKER - w Centrum handlowym Bonarka w Krakowie. Wydrukujesz tutaj zdjęcia bezpośrednio z telefonu, bliżej poznasz fotografię...
13
Rynek aparatów w 2024 roku - stabilizacja trendów i rosnące znaczenie Chin
Rynek aparatów w 2024 roku - stabilizacja trendów i rosnące znaczenie Chin
Rok 2024 był kolejnym, w którym rynek aparatów zaliczył stabilny wzrost. Rynkowe trendy w końcu się uspokoiły, ale branża staje przed nowymi wyzwaniami, jak choćby błyskawicznie...
9
Lucky powraca na rynek - nowy film kolorowy jeszcze w tym roku
Lucky powraca na rynek - nowy film kolorowy jeszcze w tym roku
Po ponad 10 latach nieobecności, Chińska marka Lucky wznawia produkcje filmów. Jeszcze w tym roku na rynku zadebiutować materiał Lucky Color 200 - nowy film kolorowy w przystępnej...
6
Powiązane artykuły