Akcja promocyjna Nikona nad polskim morzem

Autor: Michał Dąbrowski

13 Lipiec 2012
Artykuł na: 2-3 minuty
Nikon Polska zaprasza na akcję Jestem na wakacjach, w ramach której będzie można m.in. przetestować aparaty z serii Coolpix i Nikon 1.

Akcja Jestem na wakacjach zaczęła się 11 lipca na plaży Gdańsk Jelitkowo. W miasteczku Nikona można przetestować aparaty kompaktowe Coolpix i Nikon 1 (J1 i V1). Zdjęcia wykonane nimi można wydrukować na miejscu. Organizator przygotował też inne atrakcje - boiska do siatkówki, tor do skimboardingu i spikeball. Dzieci otrzymają bezpłatne opaski na rękę w ramach akcji Jestem bezpieczny.

Harmonogram:

  1. Gdańsk Jelitkowo 11 - 14 lipca
  2. Hel 16 - 19 lipca
  3. Łeba 21 - 24 lipca
  4. Kołobrzeg 26 - 29 lipca
  5. Ustka 31 lipca - 3 sierpnia
  6. Darłowo 5 - 8 sierpnia
  7. Świnoujście 10 - 12 sierpnia

Informacja prasowa:

Nikon Polska rozpoczyna akcję promocyjną JESTEM NA WAKACJACH.

Fotograficzne miasteczko Nikona, w którym można testować sprzęt fotograficzny, gości na bałtyckich plażach do 12 sierpnia br. Działaniom promocyjnym towarzyszy akcja skierowana do najmłodszych plażowiczów pod hasłem JESTEM BEZPIECZNY. Projekt JESTEM NA WAKACJACH organizowany jest już po raz trzeci.

W ramach akcji JESTEM NA WAKCJACH przygotowano atrakcje dla całych rodzin. Wszyscy odwiedzający miasteczko Nikona mogą testować aparaty kompaktowe COOLPIX - m.in. odporny na wodę i wstrząsy COOLPIX AW100 - oraz Nikon 1 (modele J1 i V1), a zrobione nimi zdjęcia wydrukować na miejscu. W fotograficznym miasteczku Nikona przygotowane zostały także atrakcje sportowe, takie jak: siatkówka, tor do skimboardingu oraz spikeball.

W ramach akcji JESTEM BEZPIECZNY rozdawane są opaski na rękę dla dzieci, z miejscem na numer telefonu kontaktowego do opiekuna w przypadku zaginięcia dziecka. Z myślą o najmłodszych przygotowano także plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalniami.

Akcja "JESTEM NA WAKACJACH" nawiązuje do kampanii reklamowej aparatów marki Nikon prowadzonej pod hasłem "JESTEM NIKON". Za realizację działań na bałtyckich plażach odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Partnerem akcji jest firma EPSON.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Ten news was zaboli. Adobe podnosi ceny - za Plan Fotograficzny w 2025 roku zapłacicie ponad 100 zł miesięcznie
Ten news was zaboli. Adobe podnosi ceny - za Plan Fotograficzny w 2025 roku zapłacicie ponad 100...
Narzekaliście na system subskrypcji? To teraz zapłacicie za niego jeszcze więcej. Od 15 stycznia Adobe podnosi ceny poszczególnych planów. Ucierpią wszyscy, ale najbardziej nowi...
24
Plebiscyt Fotopolis 2024 - wybierz z nami najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
Plebiscyt Fotopolis 2024 - wybierz z nami najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
15 kategorii i ponad 100 nominacji - oto przekrój najgorętszych premier i wydarzeń ostatnich miesięcy. Wystartował plebiscyt na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2024 roku!...
9
Canon zmienia sposób świadczenia usług gwarancyjnych i serwisowych w Polsce - od teraz aparaty będą naprawiane w Niemczech
Canon zmienia sposób świadczenia usług gwarancyjnych i serwisowych w Polsce - od teraz aparaty...
Z dniem 1 stycznia 2025 roku Canon kończy współpracę z firmą Pro Club. Od nowego roku wszelkie usługi gwarancyjne i serwisowe będą realizowane przez Canon Professional Service Center w...
11
Powiązane artykuły
zamknij
Partner:
Zagłosuj
Na najlepsze produkty i wydarzenia roku 2024
nie teraz
nie pokazuj tego więcej
Głosuj