Obiektywy
Sigma C 16-300 mm f/3.5-6.7 DC OS - rekordowy zakres w uniwersalnym zoomie
Nikon obecny jest na polskim rynku od wielu lat, ale jak dotąd marka reprezentowana była przez głównego dystrybutora. Możemy potwierdzić, że wkrótce rozpocznie działalność oficjalne przedstawicielstwo koncernu w naszym kraju.
Na stronie www.nikon.pl, która funkcjonuje obecnie jako podstrona nikon-europe.com, widnieje następująca informacja: "Nikon Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie rozpocznie wkrótce w Polsce działalność polegającą na importowaniu oraz dystrybucji produktów Nikon Imaging. W związku z tym poszukujemy pracowników do następujących działów:...".
Aktualnie organizowane jest warszawskie biuro firmy i jak dowiedzieliśmy się plan przewiduje rozruch od 1 listopada 2003. Trudno przecenić znaczenie tego wydarzenia - po pierwsze oznacza to, że polski rynek wart jest poważnych inwestycji, co wiąże się z większą troską o klienta. Po drugie Nikon Polska poza dbaniem o markę będzie zajmowało się głownie handlem czyli możemy liczyć na znacznie lepszą dostępność sprzętu na sklepowych półkach. Przedstawiciel koncernu, z którym rozmawialiśmy scharakteryzował to w ten sposób: "W polskich sklepach fotograficznych można kupić 3 lub 4 podstawowe modele aparatów Nikon. Produkowanych jest kilkakrotnie więcej i chcemy by dostępny był cały asortyment".
Dodajmy jeszcze, że dotychczasowy przedstawiciel Nikona w Polsce, firma Camera będzie kontynuować działalność jako dealer sprzętu tej marki. Na zbliżających się targach w Łodzi wystawi jak zwykle bardzo okazałe stoisko, na którym będzie można zobaczyć aktualną ofertę firmy.