Nowe hasło firmy Olympus

Autor: Michał Sułkiewicz

30 Lipiec 2003
Artykuł na: 4-5 minut
Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług.

Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Dotychczasowe "Uchwyć każdą chwilę" zastąpiło "Twoje wizje, naszą przeszłością". Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług, gdzie kreatywność i innowacyjność firmy inspirowana jest przez potrzeby klientów.

Informacja prasowa firmy:

Twoje wizje, naszą przyszłością
Hamburg, Warszawa lipiec 2003 - Jako jeden z czołowych na świecie producentów urządzeń i systemów optyczno-cyfrowych dla biznesu, medycyny, przemysłu, nauki oraz produktów typowo konsumenckich, marka Olympus zapewnia zaawansowane technicznie możliwości powszechnie wykorzystywane w rozmaitych aspektach życia codziennego. Nowe ogólnoświatowe hasło korporacji \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' (\'Your Vision, Our Future\') przekazuje obietnicę i wyraża jednocześnie samą istotę marki Olympus, za którą kryje się kreatywność i innowacyjność, jak również umiejętność wsłuchania się w głos swoich klientów, przy jednoczesnym trwałym oparciu w postaci wypracowanego doskonałego wizerunku produktów Olympus\'a. Hasło to stanowi również odzwierciedlenie naszego zapału i zainteresowania rozwijaniem nowych produktów i rozwiązań systemowych.

Korzystny wizerunek korporacji Olympus opiera się na stosowaniu przez nas oryginalnego podejścia przy tworzeniu produktów i usług, tak aby klienci odczuwali, że żadna inna marka poza Olympus?em nie jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Ponadto sprawdzone umiejętności Olympus?a w dziedzinie technologii optyczno-cyfrowych, jak również stały rozwój zorientowanych na potrzeby użytkowników oraz innowacyjnych systemowych rozwiązań zapewniają doskonałą międzynarodową reputację, jaką cieszy się korporacja. Opracowując produkty, jak również odpowiadając na wszelkie zapytania, Olympus zawsze pamięta o dwóch istotnych pytaniach: "Czego rzeczywiście oczekuje klient?" oraz "Jakiego rodzaju wartości możemy mu zaoferować?" Zdaniem Hans'a Thiele, szefa działu informacji marketingowej w Olympus Europe, "Nasze nowe hasło \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' odzwierciedla wyróżniający nas styl odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz umiejętność zapewnienia im pełnej satysfakcji. Wzmacnia ono również przekonanie, że Olympus jest komunikatywną firmą, wyróżniającą się oryginalnością, kreatywnością, wprowadzaniem innowacji oraz zorientowaniem na klienta. Olympus kocha wręcz nowe wyzwania, łącząc ludzi w tworzeniu przyszłości poprzez realizacje wizji klientów."

Nowe hasło zadebiutowało wraz z prezentacją nowej lustrzanki cyfrowej Olympus E-1. czytaj więcej...

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
SWPA 2025 - Susan Meiselas z nagrodą za wybitny wkład w fotografię
SWPA 2025 - Susan Meiselas z nagrodą za wybitny wkład w fotografię
Jury nadchodzącej edycji Sony World Photography Award zadecydowało o przyznaniu corocznej nagrody honorowej za wybitny wkład w fotografię. Tym razem otrzymuję ją Susan Meiselas, której...
9
"Bezpieczniejsze polskie niebo" - nowe przepisy dla dronów
"Bezpieczniejsze polskie niebo" - nowe przepisy dla dronów
Projekt nowelizacji ustawy Prawo lotnicze został przyjęty przez Radę Ministrów. Polskie przepisy dotyczące dronów będą teraz dostosowane do unijnych - wprowadzają nowy podział operacji i...
1
Nowy dystrybutor FOMEI – Rudy Lis przejmuje oficjalną dystrybucję w Polsce
Nowy dystrybutor FOMEI – Rudy Lis przejmuje oficjalną dystrybucję w Polsce
Marka FOMEI zmienia dystrybutora. Popularny sprzęt oświetleniowy dla fotografów i filmujących oraz rozwiązania do druku przejmuje w Polsce firma Rudy Lis.
1