Nowy projekt Mikołaja Długosza

Autor: Marcin Grabowiecki

4 Lipiec 2011
Artykuł na: minutę
Mikołaj Długosz pracuje nad nowym projektem, w którym zamierza wykorzystać domowe archiwa z nagraniami wideo. Artysta szuka osób, które posiadają kasety wideo z lat 80. i 90.

Zainspirowany Polską lat 80. i 90. Mikołaj Długosz zbiera domowe archiwa z nagraniami wideo. Pragnie je wykorzystać w pracy nad nowym projektem, który poświęcony będzie tamtym czasom, ma je pokazywać w sposób inny niż w swoich poprzednich pracach. Nastrojowe obrazy będą ułożone w sekwencje i zmontowane z muzyką Maćka Sienkiewicza. Gotowy materiał zostanie zaprezentowany w galerii.

Artysta ma gorącą prośbę do wszystkich naszych czytelników. Jeśli macie kasety (lub nagrania wideo w innej postaci) z tych lat napiszcie na adres: dlugosz01@wp.pl

Długosz zapewnia, że wszystkie nadesłane nagrania zwróci szybko, a te których chciałby użyć - dodatkowo z cyfrową kopią. Fragmenty nagrań, które chciałby wykorzystać zostaną najpierw przedstawione ich właścicielom do autoryzacji

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani fotografa
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani...
Systemy generatywnej AI coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku fotografii komercyjnej. Botika to nowa aplikacja dla branży modowej, która pozwala tworzyć sesje odzieżowe...
0
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Czy trzeba będzie przepisywać książki z historii fotografii? Pod koniec stycznia zadebiutować ma dokument, który podważa kwestię autorstwa słynnego zdjęcia Napalm Girl. Assiociated...
19
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Oliviero Toscani, wybitny włoski fotograf i artysta wizualny, znany z kontrowersyjnych i poruszających kampanii reklamowych, zmarł w wieku 83 lat.
8