Akcesoria
DJI Mic Mini - superlekkie, małe i niedrogie mikrofony na start
Leica zanotowała dobre wyniki sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach roku obrotowego 2010/2011. Niemiecki producent poinformował, że sprzedaż osiągnęła 186,4 miliony euro, co oznacza wzrot o 73% w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku obrotowym. Zysk za pierwsze trzy kwartały wyniósł 13,9 milionów euro.
Poniżej prezentujemy informację prasową na ten temat:
Leica Camera AG - rekordowe wyniki sprzedaży
Z radością donosimy o wynikach finansowych Leica Camera AG.
Grupa Leica Camera na koniec trzeciego kwartału roku obrotowego 2010/2011, tj. w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2010 roku, osiągnęła sprzedaż w wysokości 186,4 milionów euro, co oznacza wzrost o 73% w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku obrotowym (107.600.000 euro). Zysk wzrósł z 13,9 mln euro, po pierwszej połowie roku finansowego, do 28,9 mln euro po trzecim jego kwartale.
Decydującym czynnikiem tego sukcesu, jest silny, utrzymujący się popyt na system M, profesjonalny system S, kompaktowe aparaty Leica i optykę sportową.
Oprócz powodzenia Leiki M9, decydujące było także, doskonałe przyjęcie prezentowanych we wrześniu 2010 roku, na targach Photokina - modeli Leica D-Lux 5, Leica V-Lux 2, nowej czarnej Leiki X1 oraz limitowanej serii Leica M9 "Titan" i lornetki z linii Leica Silverline.
Szczegółowe wyniki finansowe zostaną opublikowane 16 lutego 2011 roku.