Wydarzenia
Sprawdź promocje Black Friday w Cyfrowe.pl
Sklep Cyfrowe.pl poinformował o uruchomieniu mobilnej wersji, z której mogą korzystać właściciele urządzeń iPhone, iPod Touch, iPad, telefonów z systemem Android i Symbian S60, a także dowolnych urządzeń z przeglądarkami Fennec/Firefox4 lub Skyfire. Sklep w wersji mobilnej jest prostszy w obsłudze i szybciej pojawia się na ekranie urządzenia. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w informacji prasowej:
{BIT|Cyfrowe.pl uruchamia sklep mobilny
Cyfrowe.pl - lider rynku foto-video w Polsce - uruchomił mobilną wersję swojego sklepu.
Sklep skorzystał z autorskiej aplikacji polskiego start-upu - firmy Zubibu z Gdańska. Aktualnie można skorzystać z wersji mobilnej na urządzeniach iPhone, iPod Touch, iPad, telefonach z systemami Android i Symbian S60, a także dowolnych urządzeń z przeglądarkami Fennec/Firefox4 lub Skyfire. Wkrótce pojawi się wsparcie dla dodatkowych urządzeń.
"To kolejne ułatwienie dla naszych klientów, które - jako pierwsi w Polsce - wprowadzamy w naszym sklepie - mówi Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl sp. z o.o. Jako lider rynku foto-video w Polsce staramy się oferować najlepsze w danym momencie rozwiązania mające na celu poprawę komfortu i bezpieczeństwa zakupów. W związku z rosnącą liczbą odpowiednich urządzeń na rynku i obserwowanym przez nas zainteresowaniem klientów, jesteśmy przekonani, że w najbliższych latach handel mobilny ma szansę na szybki rozwój".
Główną cechą sklepu mobilnego jest prostota obsługi. By rozpocząć mobilne zakupy wystarczy wejść na stronę sklepu, gdzie urządzenie zostanie wykryte i na ekranie pojawi się sklep w wersji mobilnej.
Mobilny sklep wspomaga klienta na każdym etapie podczas zakupów. Na początku ułatwia nawigację prezentując wygodne, duże elementy, w które łatwo "kliknąć" palcem. Po odnalezieniu interesujących produktów wystarczy dodać je do koszyka w sposób identyczny jak w sklepie tradycyjnym. Podczas potwierdzania zakupu system oszczędza czas zapamiętując dane adresowe bezpośrednio w komórce, dzięki temu nie trzeba ich wypełniać przy ponownym zakupie. Co więcej - podpowiadanie adresu działa też w innych sklepach korzystających z tej aplikacji, więc adres wystarczy wpisać tylko raz!
Sklep działa błyskawicznie zarówno w zasięgu sieci 3G jak i EDGE.