Cyfrowe.pl w wersji mobilnej

Autor: Michal Grzegorczyk

28 Styczeń 2011
Artykuł na: 2-3 minuty
Użytkownicy smartfonów i tabletów, którzy wejdą na stronę sklepu Cyfrowe.pl trafią na jego mobilną wersję.

Sklep Cyfrowe.pl poinformował o uruchomieniu mobilnej wersji, z której mogą korzystać właściciele urządzeń iPhone, iPod Touch, iPad, telefonów z systemem Android i Symbian S60, a także dowolnych urządzeń z przeglądarkami Fennec/Firefox4 lub Skyfire. Sklep w wersji mobilnej jest prostszy w obsłudze i szybciej pojawia się na ekranie urządzenia. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w informacji prasowej:

{BIT|Cyfrowe.pl uruchamia sklep mobilny

Cyfrowe.pl - lider rynku foto-video w Polsce - uruchomił mobilną wersję swojego sklepu.

Sklep skorzystał z autorskiej aplikacji polskiego start-upu - firmy Zubibu z Gdańska. Aktualnie można skorzystać z wersji mobilnej na urządzeniach iPhone, iPod Touch, iPad, telefonach z systemami Android i Symbian S60, a także dowolnych urządzeń z przeglądarkami Fennec/Firefox4 lub Skyfire. Wkrótce pojawi się wsparcie dla dodatkowych urządzeń.

"To kolejne ułatwienie dla naszych klientów, które - jako pierwsi w Polsce - wprowadzamy w naszym sklepie - mówi Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl sp. z o.o. Jako lider rynku foto-video w Polsce staramy się oferować najlepsze w danym momencie rozwiązania mające na celu poprawę komfortu i bezpieczeństwa zakupów. W związku z rosnącą liczbą odpowiednich urządzeń na rynku i obserwowanym przez nas zainteresowaniem klientów, jesteśmy przekonani, że w najbliższych latach handel mobilny ma szansę na szybki rozwój".

Główną cechą sklepu mobilnego jest prostota obsługi. By rozpocząć mobilne zakupy wystarczy wejść na stronę sklepu, gdzie urządzenie zostanie wykryte i na ekranie pojawi się sklep w wersji mobilnej.

Mobilny sklep wspomaga klienta na każdym etapie podczas zakupów. Na początku ułatwia nawigację prezentując wygodne, duże elementy, w które łatwo "kliknąć" palcem. Po odnalezieniu interesujących produktów wystarczy dodać je do koszyka w sposób identyczny jak w sklepie tradycyjnym. Podczas potwierdzania zakupu system oszczędza czas zapamiętując dane adresowe bezpośrednio w komórce, dzięki temu nie trzeba ich wypełniać przy ponownym zakupie. Co więcej - podpowiadanie adresu działa też w innych sklepach korzystających z tej aplikacji, więc adres wystarczy wpisać tylko raz!

Sklep działa błyskawicznie zarówno w zasięgu sieci 3G jak i EDGE.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani fotografa
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani...
Systemy generatywnej AI coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku fotografii komercyjnej. Botika to nowa aplikacja dla branży modowej, która pozwala tworzyć sesje odzieżowe...
1
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Czy trzeba będzie przepisywać książki z historii fotografii? Pod koniec stycznia zadebiutować ma dokument, który podważa kwestię autorstwa słynnego zdjęcia Napalm Girl. Assiociated...
19
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Oliviero Toscani, wybitny włoski fotograf i artysta wizualny, znany z kontrowersyjnych i poruszających kampanii reklamowych, zmarł w wieku 83 lat.
8
Powiązane artykuły