Wydarzenia
Sprawdź promocje Black Friday w Cyfrowe.pl
Za naszym pośrednictwem Minolta Polska informuje posiadaczy aparatu DiMAGE 7i o możliwości wystąpienia wady fabrycznej w niektórych egzemplarzach. Wszystkie pechowe numery seryjne podlegają nieodpłatnemu serwisowi.
Informacja prasowa Minolta Polska
Do posiadaczy aparatu cyfrowego Minolta DiMAGE 7i
Dziękujemy za nabycie aparatu Minolta DiMAGE 7i.
W niektórych egzemplarzach aparatów Minolta DiMAGE 7i po pewnym czasie użytkowania możliwe jest osłabienie lub pęknięcie pokrętła trybów/przełącznika zasilania.
W celu uniknięcia możliwości wystąpienia defektu w Państwa aparacie, firma Minolta dokona bezpłatnie wymiany tego elementu, w tych egzemplarzach, które posiadają numer seryjny w zakresie podanym poniżej.
(Numer seryjny: ośmiocyfrowy numer znajdujący się na spodniej części aparatu.)
od 95217200 do 95219999
od 96201001 do 96226100
Uwaga: Problem dotyczy jedynie modeli o numerze seryjnym z podanych zakresów.
Problem nie dotyczy pozostałych egzemplarzy DiMAGE 7i oraz innych aparatów cyfrowych Minolta.
Minolta nieustannie udoskonala swój system kontroli jakości w celu wyeliminowania błędów i jak najszybszego usuwania defektów.
Jeżeli Państwa egzemplarz Minolta DiMAGE 7i posiada numer seryjny świadczący o możliwości wystąpienia w/w defektu, pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z koniecznością oddania aparatu do naszego serwisu. Prosimy o dostarczenie aparatu do naszego serwisu, na adres 00-146 Warszawa, ul. Nowolipie 7A lub przesłanie go za pośrednictwem firmy kurierskiej, najlepiej "Szybka Paczka" na nasz koszt. Wymiana elementu nastąpi w najkrótszym możliwie czasie (do 7 dni). Mamy nadzieję, że pozostaną Państwo wiernymi użytkownikami naszych produktów.
Camera Division
00-146 Warszawa, ul.Nowolipie 7a
tel (22) 636-71-61, 636-05-66