Panasonic Polska uruchamia aukcje internetowe

Autor: Tomasz Gutkowski

2 Luty 2006
Artykuł na: 4-5 minut
Sposobów na skuteczne dotarcie do klienta jest wiele. Producenci elektroniki nie pozostają obojętni na mody i preferowane przez kupujących metody dokonywania zakupów. Panasonic Polska uruchomił na swoich stronach serwis aukcyjny ze sprzętem wycofywanym z rynku.

Idea serwisu aukcyjnego uruchomionego przez polski oddział japońskiego koncernu jest bardzo prosta. Produkty elektroniczne, głównie wycofywane z rynku, wystawiane są na licytację, co daje internautom możliwość kupienia sprzętu dobrej klasy w atrakcyjnej cenie. I to u producenta! Licytacja prowadzona jest w czasie rzeczywistym, zaplanowana jest na 5 minut, a każde podbicie ceny wydłuża ją o kolejną minutę.

Jak głosi komunikat (poniżej), na razie największym zainteresowaniem cieszą się odtwarzacze CD i MP3. Przedstawiciele firmy liczą, że z czasem przedmiotem "zaciętych licytacji" będą także aparaty cyfrowe...

Internetowe aukcje w Panasonic Polska

Nowa inicjatywa polskiego oddziału firmy Panasonic dla użytkowników Internetu. Wylicytuj tańszy sprzęt.

Warszawa, 18 stycznia 2006 r. - Panasonic Polska Sp. z o.o., polski oddział światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował o uruchomieniu systemu aukcji internetowych sprzętu elektronicznego. Nowa inicjatywa skierowana jest do Klientów - Internautów, którzy poszukują urządzeń najwyższej klasy w atrakcyjnej cenie. Aukcje odbywają się codziennie na stronie www.panasonic.totu.pl/aukcje/

Aukcje odbywają się cyklicznie, co około trzy godziny i zaczynają się punktualnie o wyznaczonej porze. Licytacja każdego urządzenia trwa zaledwie kilkanaście minut. Pierwsze oferty muszą wpłynąć w ciągu dwóch minut od momentu rozpoczęcia aukcji. Licytacje odbywają się w czasie rzeczywistym, dlatego uczestnicy na bieżąco widzą ich przebieg i mogą błyskawicznie podejmować decyzje o przebiciu ostatniej oferty. Szybkość podjęcia decyzji ma więc ogromne znaczenie w odniesieniu sukcesu i kupnie upatrzonego sprzętu.

Na licytację wystawiane są urządzenia praktycznie ze wszystkich grup produktów Panasonic. W szczególnie atrakcyjnych cenach pojawiają się modele, które są wycofywane z oferty lub akcesoria do wcześniejszych linii produktowych. Sprzęt, który nie znalazł nabywcy podczas aukcji automatycznie przechodzi do następnej z tą samą ceną wywoławczą.

Warunkiem wzięcia udziału w licytacji jest wcześniejsze zalogowanie się na stronie aukcji. Raz w tygodniu zarejestrowani uczestnicy będą otrzymywać informację o najciekawszych aukcjach.

"Choć naszą akcję uruchomiliśmy na początku stycznia br. obserwujemy duże zainteresowanie tą formą zakupu sprzętu Panasonic. Na razie największe emocje budzą urządzenia mniejszej wartości, takie jak magnetowidy, odtwarzacze CD i MP3, słuchawki. Mamy nadzieję, że aukcje będą się dynamicznie rozwijały i w najbliższym czasie będziemy świadkami zaciętej licytacji plazmy, aparatu cyfrowego czy kamery" - powiedziała Beata Dąbrowska, Specjalista Ds. Sprzedaży B2B&B2C w Panasonic Polska.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Aparaty
Leica M11 Black Paint - nowa wersja, która pięknie się zestarzeje
Leica M11 Black Paint - nowa wersja, która pięknie się zestarzeje
Wetzlar - zgodnie z przewidywaniami - wprowadza na rynek najnowszy dalmierz w klasycznym i bardzo eleganckim czarnym malowaniu. Wraz z aparatem pokazano dopasowaną stylistycznie wersję obiektywu...
11
W Sony Black Friday już trwa - sprawdź super promocje!
W Sony Black Friday już trwa - sprawdź super promocje!
Wielkimi krokami zbliża się ten jeden dzień w roku, w którym zakupy zrobisz w wyjątkowych cenach. Jednak w Sony oferta na Black Friday nie ogranicza się do jednego piątku. Już teraz...
2
Sony A1 II - drugie wcielenie flagowego korpusu
Sony A1 II - drugie wcielenie flagowego korpusu
Nowa ergonomia, wydajniejsza stabilizacja i szereg nowoczesnych usprawnień spod znaku AI. Sony prezentuje drugą generację swojego flagowego korpusu.
7