Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Idea serwisu aukcyjnego uruchomionego przez polski oddział japońskiego koncernu jest bardzo prosta. Produkty elektroniczne, głównie wycofywane z rynku, wystawiane są na licytację, co daje internautom możliwość kupienia sprzętu dobrej klasy w atrakcyjnej cenie. I to u producenta! Licytacja prowadzona jest w czasie rzeczywistym, zaplanowana jest na 5 minut, a każde podbicie ceny wydłuża ją o kolejną minutę.
Jak głosi komunikat (poniżej), na razie największym zainteresowaniem cieszą się odtwarzacze CD i MP3. Przedstawiciele firmy liczą, że z czasem przedmiotem "zaciętych licytacji" będą także aparaty cyfrowe...
Internetowe aukcje w Panasonic Polska
Nowa inicjatywa polskiego oddziału firmy Panasonic dla użytkowników Internetu. Wylicytuj tańszy sprzęt.
Warszawa, 18 stycznia 2006 r. - Panasonic Polska Sp. z o.o., polski oddział światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował o uruchomieniu systemu aukcji internetowych sprzętu elektronicznego. Nowa inicjatywa skierowana jest do Klientów - Internautów, którzy poszukują urządzeń najwyższej klasy w atrakcyjnej cenie. Aukcje odbywają się codziennie na stronie www.panasonic.totu.pl/aukcje/
Aukcje odbywają się cyklicznie, co około trzy godziny i zaczynają się punktualnie o wyznaczonej porze. Licytacja każdego urządzenia trwa zaledwie kilkanaście minut. Pierwsze oferty muszą wpłynąć w ciągu dwóch minut od momentu rozpoczęcia aukcji. Licytacje odbywają się w czasie rzeczywistym, dlatego uczestnicy na bieżąco widzą ich przebieg i mogą błyskawicznie podejmować decyzje o przebiciu ostatniej oferty. Szybkość podjęcia decyzji ma więc ogromne znaczenie w odniesieniu sukcesu i kupnie upatrzonego sprzętu.
Na licytację wystawiane są urządzenia praktycznie ze wszystkich grup produktów Panasonic. W szczególnie atrakcyjnych cenach pojawiają się modele, które są wycofywane z oferty lub akcesoria do wcześniejszych linii produktowych. Sprzęt, który nie znalazł nabywcy podczas aukcji automatycznie przechodzi do następnej z tą samą ceną wywoławczą.
Warunkiem wzięcia udziału w licytacji jest wcześniejsze zalogowanie się na stronie aukcji. Raz w tygodniu zarejestrowani uczestnicy będą otrzymywać informację o najciekawszych aukcjach.
"Choć naszą akcję uruchomiliśmy na początku stycznia br. obserwujemy duże zainteresowanie tą formą zakupu sprzętu Panasonic. Na razie największe emocje budzą urządzenia mniejszej wartości, takie jak magnetowidy, odtwarzacze CD i MP3, słuchawki. Mamy nadzieję, że aukcje będą się dynamicznie rozwijały i w najbliższym czasie będziemy świadkami zaciętej licytacji plazmy, aparatu cyfrowego czy kamery" - powiedziała Beata Dąbrowska, Specjalista Ds. Sprzedaży B2B&B2C w Panasonic Polska.