Wydarzenia
Ruszyły promocje Black Friday Sony w sklepie Fotoforma.pl
Zachęcona powodzeniem papieru Premium Picture firma Kodak postanowiła wypuścić go na rynek w nieśmiertelnym, a zarazem niezwykle popularnym formacie 10 x 15 cm. Kończące się dziś we Frankfurcie nad Menem europejskie targi PaperWorld 2003 były także miejscem premiery nowych, większych opakowań innych papierów Kodaka.
Papier Premium Picture będzie dostępny w formacie 10 x 15 cm w paczkach po 25 i 75 arkuszy. Dołączy tym samym do papierów Ultima Picture i Picture, które już od jakiegoś czasu produkowano w mniejszym formacie, ale po raz pierwszy trafią do sprzedaży w paczkach po 60 (Ultima Picture) i 40 (Picture) arkuszy.
Rosnąca popularność drukarek atramentowych i zarysowująca się już wśród konsumentów tendencja do używania mediów fotograficznych w celu uzyskania najlepszych rezultatów skłoniły Kodaka do wprowadzenia na rynek tańszego papieru o nazwie Everyday Picture, który już wkrótce można będzie kupić w paczkach po 100 arkuszy.
W okresie od lutego do września 2002 roku sprzedaż małych formatów papierów do atramentówek wzrosła w Europie o 45%. Ogromne zapotrzebowanie skłoniło Kodaka do rozpoczęcia produkcji wspomnianych mediów także na naszym kontynencie, a dokładniej w Harrow w Wielkiej Brytanii. Zdaje się, że amerykański gigant zauważył potencjał europejskiego rynku i postanowił włączyć się do rywalizacji o przychylność konsumentów