Nikon Coolpix S500 w modnym opakowaniu od Paprockiego i Brzozowskiego

Autor: Łukasz Kacperczyk

16 Maj 2007
Artykuł na: 4-5 minut
Nikon Polska wkracza w świat mody. Poza wparciem tegorocznej edycji konkursu Elite Model Look firma zdecydowała się na zamówienie u duetu Paprocki&Brzozowski dizajnerskiego etui do eleganckiego modelu Nikon Coolpix S500.

Nikon Coolpix S500 został zaprezentowany pod koniec lutego bieżącego roku. Jest to kieszonkowy kompakt ze stylowej kategorii. Podstawowe parametry to 7-megowa matryca, 3-krotny zoom optyczny (odpowiednik 35-105 mm), optyczna stabilizacja obrazu (VR), 2,5-calowy ekran LCD i metalowa obudowa. To praktycznie wszystko, czego może potrzebować początkujący fotoamator. Nikon Polska postanowił przekonać do S500 osoby, dla których cyfrówka musi być też modnym gadżetem. Z myślą o nich powstało etui zaprojektowane przez znany duet projektantów mody Paprocki&Brzozowski. Zestaw trafi do sprzedaży od połowy maja (czyli właśnie teraz).

Nikon Coolpix S500 i eleganckie etui marki Paprocki&Brzozowski

Więcej szczegółów w zamieszczonej poniżej informacji prasowej firmy Nikon Polska. Przypominamy też specyfikację Coolpiksa S500 oraz publikujemy więcej zdjęć zestawu aparat+etui.

NazwaNikon Coolpix S500
Typkompakt kieszonkowy
Efektywna rozdzielczość7,1 Mp
Sensor
  • 1/2,5 cala CCD
  • 7,4 Mp
Pamięć
  • 26 MB wbudowane
  • karty SD
Rozdzielczość
  • 3072 x 2304
  • 3072 x 1728 (16:9)
  • 2592 x 1944
  • 2048 x 1536
  • 1024 x 768
  • 640 x 480
Formaty zapisu obrazuJPEG, film
Poziom kompresjib.d.
Jakość kompresjib.d.
Obiektyw
  • 3x Zoom-Nikkor
  • 35-105 mm (5,7-17,1 mm nominalnie)
  • zoom 3x
  • F2.8 - F4.7
  • 5 elementów w 5 grupach
Stabilizacja obrazuoptyczna VR
Zoom cyfrowy4x
PrzysłonaF2.8 - F4.7 (największy otwór)
Migawkab.d.
Tryby ekspozycji
  • Auto
  • programy tematyczne
  • BSS
Pomiar światłab.d.
Kompensacja ekspozycjib.d.
Blokada ekspozycjib.d.
Autobracketingb.d.
Metody pomiaru ostrościAF
Tryby pracy autofocusa
  • normalny: od 50 cm
  • makro: od 15 cm
  • AF z priorytetem twarzy
Manual focusb.d.
Blokada ostrościspust migawki do połowy
Podgląd głębibrak
Czułość
  • Auto (ISO 50 - 1000)
  • ISO 50
  • ISO 100
  • ISO 200
  • ISO 400
  • ISO 800
  • ISO 1000
  • ISO 2000
Balans bielib.d.
Efektyb.d.
Korekta obrazub.d.
Zdjęcia seryjneb.d.
Rejestracja filmu
  • TV: 640 x 480, 30/15 kl/s, z dźwiękiem
  • 320 x 240, 30/15 kl/s, z dźwiękiem
  • 160 x 120, 15 kl/s, z dźwiękiem
  • film poklatkowy: 30 kl/s
  • animacja poklatkowa VGA
Monitor LCD
  • 2,5 cala TFT LCD
  • 230 tys punktów
  • powłoka przeciwodblaskowa
Synchronizacja z lampąb.d.
Lampa błyskowawbudowana, zasięg: (W) 0,5-7,5 m, (T) 0,5-4,0 m
Kontrola błyskub.d.
Stopka akcesoriówbrak
Matówkan.d.
Lustron.d.
Wizjerbrak
Punkt ocznyn.d.
Informacja w wizjerzeb.d.
Informacja LCDb.d.
Notka dźwiękowatak
Tryby odtwarzaniab.d.
Samowyzwalacztak
ZłączaUSB, zasilanie sieciowe
Pilotbrak
Zasilanie
  • litowo-jonowy akumulator EN-EL10
  • opcjonalny zasilacz EH-62D
Wydajność zasilania (zdjęcia)230 zdjęć
Funkcje indywidualnebrak
Warunki atmosferyczneb.d.
Gwint statywutak
Obudowametal
Wymiary88 x 51 x 22 mm
Waga125 g bez baterii/akumulatorów i karty pamięci SD
Akcesoria
  • w zestawie: {LST
;opcjonalne: zasilacz EH-62D}
OprogramowaniePictureProject
UwagiD-Lighting, polskie menu
Artykuł na Fotopolis5498
Nikon Coolpix S500 i eleganckie etui marki Paprocki&Brzozowski

Nikon partnerem pokazu najnowszej kolekcji duetu
Paprocki&Brzozowski

Warszawa, 11 maja 2007 r. - Nikon Polska partneruje najnowszemu pokazowi mody duetu polskich projektantów Paprocki&Brzozowski.

Najnowsza kolekcja projektantów zostanie pokazana podczas pokazu zatytułowanego "Blow-Up". Idea pokazu ma nawiązywać do słynnego filmu "Powiększenie" Michelangelo Antonioniego. Zaangażowanie firmy Nikon w to przedsięwzięcie jest rozwinięciem współpracy z projektantami polegającej na przygotowaniu przez duet Paprocki&Brzozowski ekskluzywnego, limitowanego etui dla aparatu COOLPIX S500. Aparat wraz z oryginalnym futerałem będzie dostępny w sprzedaży od połowy maja.

Zaangażowanie Nikona w ten ekskluzywny projekt jest kolejnym - po wsparciu tegorocznej edycji konkursu Elite Model Look - etapem identyfikowania marki COOLPIX, którą firmowane są kompaktowe aparaty firmy, z luksusowym światem mody.

"Marka COOLPIX przeszła w tym roku wyraźne odmłodzenie wizerunku, nowe logo serii jest bardziej eleganckie i stylowe, także nowy design aparatów wyraźnie pokazuje nowoczesność i stylowość kompaktowych aparatów Nikona. Wszystko to skłoniło nas do zaangażowania się w projekty związane ze światem mody. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z duetem Paprocki&Brzozowski. Projekt etui przygotowany przez projektantów z całą pewnością spotka się z uznaniem klientów a nasza współpraca wydaje się naturalnym połączeniem liderów bardzo bliskich branż. Trudno wyobrazić sobie bowiem świat mody bez fotografii." - powiedziała Katarzyna Romaniuk, dyrektor marketingu Nikon Polska.

Więcej informacji na temat współpracy Nikona z projektantami Paprocki&Brzozowski oraz limitowanej edycji aparatu COOLPIX S500 na stronie
www.nikon.pl.

Nikon Coolpix S500 i eleganckie etui marki Paprocki&Brzozowski
Nikon Coolpix S500 i eleganckie etui marki Paprocki&Brzozowski
Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Rode Wireless Micro - miniaturowe mikrofony, maksymalny dźwięk
Rode Wireless Micro - miniaturowe mikrofony, maksymalny dźwięk
Rode prezentuje pomniejszoną wersję bezprzewodowych mikrofonów dla osób filmujących smartfonami. Wireless Micro obiecują wysoką jakość dźwięku, inteligentne sterowanie wzmocnieniem i...
6
Quadralite rozpoczyna Black Weeks - wyjątkowe okazje na profesjonalne oświetlenie
Quadralite rozpoczyna Black Weeks - wyjątkowe okazje na profesjonalne oświetlenie
Marka Quadralite startuje z promocją Black Weeks, nie czekając na Black Friday. Do 2 grudnia 2024 roku w oficjalnym sklepie internetowym marki oraz u wybranych dealerów czekają...
4
Druga fala promocji Black Weeks w Next77 - rabaty do 50%
Druga fala promocji Black Weeks w Next77 - rabaty do 50%
Next77 startuje z drugą falą promocji Black Weeks. Do drugiego grudnia akcesoria fotograficzne znanych marek kupicie z rabatami sięgającymi 50%.
2
Powiązane artykuły