Akcesoria
Black November w Next77 - promocje na sprzęt foto-wideo przez cały miesiąc
Nikon Coolpix S500 został zaprezentowany pod koniec lutego bieżącego roku. Jest to kieszonkowy kompakt ze stylowej kategorii. Podstawowe parametry to 7-megowa matryca, 3-krotny zoom optyczny (odpowiednik 35-105 mm), optyczna stabilizacja obrazu (VR), 2,5-calowy ekran LCD i metalowa obudowa. To praktycznie wszystko, czego może potrzebować początkujący fotoamator. Nikon Polska postanowił przekonać do S500 osoby, dla których cyfrówka musi być też modnym gadżetem. Z myślą o nich powstało etui zaprojektowane przez znany duet projektantów mody Paprocki&Brzozowski. Zestaw trafi do sprzedaży od połowy maja (czyli właśnie teraz).
Więcej szczegółów w zamieszczonej poniżej informacji prasowej firmy Nikon Polska. Przypominamy też specyfikację Coolpiksa S500 oraz publikujemy więcej zdjęć zestawu aparat+etui.
Nikon partnerem pokazu najnowszej kolekcji duetu
Paprocki&Brzozowski
Warszawa, 11 maja 2007 r. - Nikon Polska partneruje najnowszemu pokazowi mody duetu polskich projektantów Paprocki&Brzozowski.
Najnowsza kolekcja projektantów zostanie pokazana podczas pokazu zatytułowanego "Blow-Up". Idea pokazu ma nawiązywać do słynnego filmu "Powiększenie" Michelangelo Antonioniego. Zaangażowanie firmy Nikon w to przedsięwzięcie jest rozwinięciem współpracy z projektantami polegającej na przygotowaniu przez duet Paprocki&Brzozowski ekskluzywnego, limitowanego etui dla aparatu COOLPIX S500. Aparat wraz z oryginalnym futerałem będzie dostępny w sprzedaży od połowy maja.
Zaangażowanie Nikona w ten ekskluzywny projekt jest kolejnym - po wsparciu tegorocznej edycji konkursu Elite Model Look - etapem identyfikowania marki COOLPIX, którą firmowane są kompaktowe aparaty firmy, z luksusowym światem mody.
"Marka COOLPIX przeszła w tym roku wyraźne odmłodzenie wizerunku, nowe logo serii jest bardziej eleganckie i stylowe, także nowy design aparatów wyraźnie pokazuje nowoczesność i stylowość kompaktowych aparatów Nikona. Wszystko to skłoniło nas do zaangażowania się w projekty związane ze światem mody. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z duetem Paprocki&Brzozowski. Projekt etui przygotowany przez projektantów z całą pewnością spotka się z uznaniem klientów a nasza współpraca wydaje się naturalnym połączeniem liderów bardzo bliskich branż. Trudno wyobrazić sobie bowiem świat mody bez fotografii." - powiedziała Katarzyna Romaniuk, dyrektor marketingu Nikon Polska.
Więcej informacji na temat współpracy Nikona z projektantami Paprocki&Brzozowski oraz limitowanej edycji aparatu COOLPIX S500 na stronie www.nikon.pl.