Aparaty
Instax Wide Evo - nareszcie cyfrowy Instax na duże wkłady. To najlepsze, co ma do zaoferowania natychmiastowy system Fujifilm
Nikon Coolpix S500 został zaprezentowany pod koniec lutego bieżącego roku. Jest to kieszonkowy kompakt ze stylowej kategorii. Podstawowe parametry to 7-megowa matryca, 3-krotny zoom optyczny (odpowiednik 35-105 mm), optyczna stabilizacja obrazu (VR), 2,5-calowy ekran LCD i metalowa obudowa. To praktycznie wszystko, czego może potrzebować początkujący fotoamator. Nikon Polska postanowił przekonać do S500 osoby, dla których cyfrówka musi być też modnym gadżetem. Z myślą o nich powstało etui zaprojektowane przez znany duet projektantów mody Paprocki&Brzozowski. Zestaw trafi do sprzedaży od połowy maja (czyli właśnie teraz).
Więcej szczegółów w zamieszczonej poniżej informacji prasowej firmy Nikon Polska. Przypominamy też specyfikację Coolpiksa S500 oraz publikujemy więcej zdjęć zestawu aparat+etui.
Nikon partnerem pokazu najnowszej kolekcji duetu
Paprocki&Brzozowski
Warszawa, 11 maja 2007 r. - Nikon Polska partneruje najnowszemu pokazowi mody duetu polskich projektantów Paprocki&Brzozowski.
Najnowsza kolekcja projektantów zostanie pokazana podczas pokazu zatytułowanego "Blow-Up". Idea pokazu ma nawiązywać do słynnego filmu "Powiększenie" Michelangelo Antonioniego. Zaangażowanie firmy Nikon w to przedsięwzięcie jest rozwinięciem współpracy z projektantami polegającej na przygotowaniu przez duet Paprocki&Brzozowski ekskluzywnego, limitowanego etui dla aparatu COOLPIX S500. Aparat wraz z oryginalnym futerałem będzie dostępny w sprzedaży od połowy maja.
Zaangażowanie Nikona w ten ekskluzywny projekt jest kolejnym - po wsparciu tegorocznej edycji konkursu Elite Model Look - etapem identyfikowania marki COOLPIX, którą firmowane są kompaktowe aparaty firmy, z luksusowym światem mody.
"Marka COOLPIX przeszła w tym roku wyraźne odmłodzenie wizerunku, nowe logo serii jest bardziej eleganckie i stylowe, także nowy design aparatów wyraźnie pokazuje nowoczesność i stylowość kompaktowych aparatów Nikona. Wszystko to skłoniło nas do zaangażowania się w projekty związane ze światem mody. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z duetem Paprocki&Brzozowski. Projekt etui przygotowany przez projektantów z całą pewnością spotka się z uznaniem klientów a nasza współpraca wydaje się naturalnym połączeniem liderów bardzo bliskich branż. Trudno wyobrazić sobie bowiem świat mody bez fotografii." - powiedziała Katarzyna Romaniuk, dyrektor marketingu Nikon Polska.
Więcej informacji na temat współpracy Nikona z projektantami Paprocki&Brzozowski oraz limitowanej edycji aparatu COOLPIX S500 na stronie www.nikon.pl.