Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Kata to 17 lat doświadczenia w produkcji i projektowaniu systemów zabezpieczających sprzęt i ludzi. Firma współpracuje między innymi z jednostkami specjalnymi i policją - ma m.in. kontrakt z Izraelskim Ministerstwem Obrony (kamizelki kuloodporne, hełmy itp.). Jak widać, nie można jej odmówić doświadczenia, które przekłada się na wysoką jakość produktów związanych z transportem sprzętu foto-wideo. Przedstawiciele firmy przekonują, że podczas pracy nad nowymi produktami największy nacisk stawiany jest na innowacyjność i wygodę, a w produkcji wykorzystywane są wyłącznie materiały najwyższej jakości. No cóż, torby i plecaki marki Kata nie grzeszą co prawda pięknością, ale sprawiają wrażenie rzeczywiście dobrze zaprojektowanych, a jeśli chodzi o trwałość musimy wierzyć na słowo - choćby członkom stowarzyszenia TIPA, którzy uhonorowali całą linię fotograficzną, przyznając jej w tym roku nagrodę za najlepszy projekt.
Już wkrótce w sprzedaży powinna się pojawić najnowsza kolekcja toreb fotograficznych marki Kata firmowanych logiem National Georgraphic. Nowe produkty najpierw trafiają na rynek amerykański, a dopiero potem do Europy (w tym i do naszego kraju), ale powinniśmy mieć okazję zaopatrzyć się w nie całkiem niedługo. Zapowiada się ciekawie, ponieważ tym razem firma zwróciła nieco większą uwagę na dizajn, miejmy nadzieję nie rezygnując ze skutecznej ochrony sprzętu.
Na stronie producenta dostępna jest wyszukiwarka, która pomaga potencjalnym klientom wybrać torbę najlepiej pasującą do posiadanego sprzętu: www.kata-bags.com/web. Dystrybutorem produktów marki Kata w Polsce jest firma Foto7