Wydarzenia
Sprawdź promocje Black Friday w Cyfrowe.pl
Firma Hoya wprowadza do sprzedaży nową linię filtrów o nazwie UX. To budżetowa seria, w której znajdziemy kołowe modele UV oraz polaryzatory
Nowa seria filtrów nie będzie kolejną w ofercie producenta. Linia UX zastępuje podstawową serię HMC, wprowadzając istotne udoskonalenia, które przekładają się na większy komfort użytkowania oraz funkcjonalność. Nowe filtry Hoya UX są więc skierowane do początkujących i średnio zaawansowanych użytkowników, którzy oczekują świetnych rezultatów w przystępnej cenie.
W serii UX znajdziemy modele UV oraz polaryzacyjne. Filtry są wykonane ze szkła optycznego wysokiej jakości przy zastosowaniu nowoczesnych technologii, dzięki czemu zapewniają kontrastowy obraz o dużej przejrzystości i wysokiej transmisji światła.
Wzbogacone zostały w stosunku do swoich poprzedników o powłokę hydrofobową przeciwdziałającą osadzaniu się zanieczyszczeń, np. kropel deszczu, odcisków palców oraz innych przypadkowych zabrudzeń spowodowanych przez substancje wodne i oleiste.
Powierzchnia filtrów została pokryta również zaawansowanymi powłokami antyrefleksyjnymi, które zapewniają odpowiedni kontrast, nie powodując przy tym niepożądanych flar oraz blików. Ponadto cienka ramka dba o to, aby nie występował efekt winietowania.
Filtry UV oraz polaryzacyjne z serii UX dostępne są we wszystkich najpopularniejszych średnicach.
Sugerowane ceny detaliczne filtrów UV rozpoczynają się już od 42 zł dla średnicy 46 mm i kończą na 80 zł dla średnicy 82 mm, natomiast koszt zakupu filtra polaryzacyjnego waha się od 80 do 225 zł w zależności od wybranego rozmiaru.