Lexar - krótsza nazwa, nowe logo

Autor: Michał Sułkiewicz

9 Sierpień 2004
Artykuł na: 2-3 minuty
Firma Lexar Media, jeden z czołowych producentów kart pamięci do aparatów cyfrowych poinformowała o zmianie loga i nazwy firmy. "Nowe oblicze firmy symbolizuje innowacyjność jej produktów." - dowiadujemy się z komunikatu prasowego.

Firma Lexar Media, jeden z czołowych producentów kart pamięci do aparatów cyfrowych poinformowała o zmianie loga i nazwy firmy. O ile zmiana loga będzie widoczna dla wszystkich klientów, o tyle nazwa firmy zmienia się tylko nieznacznie. Zamiast Lexar Media firma będzie się od teraz nazywała po prostu Lexar.

Poniżej cytujemy oficjalną informację prasową firmy dotyczącą ogłoszonych zmian:

FREMONT, CA / GDYNIA, 5 sierpnia, 2004 - Lexar Media ogłosił zmianę nazwy i logo. Zmiana wizerunku firmy ma na celu ukazanie rosnącej popularności marki i lepsze przedstawienie go jako lidera konsumenckiego rynku kart pamięci i akcesoriów cyfrowych.

Odtąd Lexar Media będzie znany jako Lexar. Wprowadzenie nowej nazwy ma lepiej oddać znaczenie strategii firmy.

"Głównym celem Lexara jest zapewnienie zaawansowanych rozwiązań dla fotografii cyfrowej. Nowe oblicze firmy symbolizuje innowacyjność jej produktów" - uważa Jim Gustke, dyrektor Lexara - "Kreując nowe logo i nazwę, chcemy lepiej pokazać, kim jesteśmy dzisiaj i w jaki sposób wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów."

Ze względu na zaawansowaną technologię swoich produktów, Lexar cieszył się do tej pory popularnością głównie wśród profesjonalnych fotografów. Od tej pory strategia Lexara polega również na tym, aby wielokrotnie nagradzane produkty, sprzedawane w ponad 55 tysiącach sklepów na świecie, docierały również do szerokiego grona konsumentów-amatorów. Nowe logo zostało zaprojektowane jako symbol doskonałej technologii, wysokiej jakości oraz satysfakcji wszystkich klientów firmy.

Wprowadzanie nowej strategii i wizerunku firmy będzie realizowane m.in. poprzez odpowiednio ukierunkowaną reklamę, inny sposób pakowania produktów, stworzenie nowej strony internetowej. Efekty zmiany powinny być widoczne dla konsumentów w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Plenerowa lampa Godox AD600BM II - duża moc i wszechstronność w nowej odsłonie
Plenerowa lampa Godox AD600BM II - duża moc i wszechstronność w nowej odsłonie
Godox prezentuje nową wersję wydajnej plenerowej lampy błyskowej. Zasilana akumulatorem AD600BM II nie wspiera TTL, ale oferuje dużą moc, tryb HSS i jest zdecydowanie tańsza od bardziej...
0
Harman RED - nowy film z efektem redscale
Harman RED - nowy film z efektem redscale
Phoenix ma za mało odjechany charakter? Harman powraca z kolejnym filmem efektowym, który jeszcze bardziej podkręca wyjściowe rezultaty. Fotografując na materiale Harman RED otrzymamy...
8
Nanlux Evoke 500B - filmowe monstrum o mocy 5000W. To pierwszy taki LED na świecie
Nanlux Evoke 500B - filmowe monstrum o mocy 5000W. To pierwszy taki LED na świecie
Nanlux prezentuje lampę, która odmienić ma oblicze oświetlenia filmowego. Evoke 500B to pierwsza na świecie, odporna na warunki atmosferyczne głowica LED bi-color o mocy 5000W.
0