Kodak i HP kończą współracę przy tworzeniu fotokiosków

Autor: Michał Sułkiewicz

17 Maj 2003
Artykuł na: minutę
Trzy lata temu firmy Kodak i HP stworzyły spółkę Phogenix Imaging, której zadaniem było stworzenie technologii fotokiosków.

Trzy lata temu firmy Kodak i HP stworzyły spółkę Phogenix Imaging, której zadaniem było stworzenie fotokiosków opartych na technologii wydruku atramentowego i przeznaczonych do małych punktów sprzedaży.

14. maja 2003 w specjalnym oświadczeniu obie firmy postanowiły zamknąć wspólny projekt. Jako główny powód zakończenia współpracy podano niezadowalające prognozy wyników finansowych.

Niestety technologia nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Prototypowe kioski zainstalowane zostały w różnych miejscach zeszłorocznych targów Photokina. Ich wadą oprócz średniej jakości odbitek, była niska prędkość druku (tylko około 250 odbitek na godzinę). Według serwisu internetowego DPreview nowym partnerem Kodaka ma być firma Noritsu oferująca technologię opartą na tradycyjnym procesie chemicznym.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Rode Wireless Micro - miniaturowe mikrofony, maksymalny dźwięk
Rode Wireless Micro - miniaturowe mikrofony, maksymalny dźwięk
Rode prezentuje pomniejszoną wersję bezprzewodowych mikrofonów dla osób filmujących smartfonami. Wireless Micro obiecują wysoką jakość dźwięku, inteligentne sterowanie wzmocnieniem i...
6
Quadralite rozpoczyna Black Weeks - wyjątkowe okazje na profesjonalne oświetlenie
Quadralite rozpoczyna Black Weeks - wyjątkowe okazje na profesjonalne oświetlenie
Marka Quadralite startuje z promocją Black Weeks, nie czekając na Black Friday. Do 2 grudnia 2024 roku w oficjalnym sklepie internetowym marki oraz u wybranych dealerów czekają...
4
Druga fala promocji Black Weeks w Next77 - rabaty do 50%
Druga fala promocji Black Weeks w Next77 - rabaty do 50%
Next77 startuje z drugą falą promocji Black Weeks. Do drugiego grudnia akcesoria fotograficzne znanych marek kupicie z rabatami sięgającymi 50%.
2