Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
W ubiegłym roku w konkursie wzięło udział ponad 16 000 uczestników ze 135 krajów, którzy nadesłali ponad 47 000 zdjęć. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli za zadanie zmierzyć się z tematem będącym mottem firmy: "At the heart of the image" / "W sercu obrazu". Organizatorzy chcieliby, aby temat zachęcił do fotografowania rzeczy, miejsc i wydarzeń, które do głębi poruszają, odkrywając piękno i różnorodność życia.
Podobnie jak w latach ubiegłych, konkurs obejmuje dwie kategorie: temat wolny i "Moja planeta". W pierwszej kategorii mogą być zgłaszane wszystkie zdjęcia wyrażające emocje. W drugiej - fotografie przedstawiające środowisko i sceny z życia codziennego.
W konkrsie może wziąć udział każdy entuzjasta fotografii, profesjonalista jak i amator. Wszystkie zgłoszenia zostaną ocenione przez jury złożone z profesjonalnych fotografów, którzy wyłonią głównego zwycięzcę. Z okazji 75 urodzin marki NIKKOR wyróżniająca się praca otrzyma nagrodę dodatkową. Jury przyzna też 54 nagrody zdjęciom najlepszym w różnych kategoriach.
Podczas trwania konkursu firma Nikon Europe będzie wspierać międzynarodową organizację humanitarną "Right to Play", wpłacając na jej konto 2 euro za każdego uczestnika z Europy i Afryki. Uzbierane w ten sposób fundusza mają zostać przekazane na edukację dzieci pokrzywdzone przez wojny. Organizując konkurs NPCI, firma Nikon chce zachęcić ludzi z całego świata do odkrycia radości, jaką niesie fotografowanie oraz pokazać, jak wiele może wyrazić jeden obraz. Jesteśmy przekonani, że wszyscy kandydaci podejmą to ekscytujące wyzwanie. Mamy nadzieję, że w tym roku zarówno duch rywalizacji, jak i możliwość wsparcia programu "Right to Play" przyciągnie jeszcze większą liczbę uczestników - powiedziała Martina Beckmann, menedżer ds. komunikacji i usług marketingowych w firmie Nikon Europe B.V.
Warunki uczestnictwa w konkursie oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.nikon-is-different.com/pl_PL w zakładce: działania firmy Nikon.