Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
W cyfrowej edycji Kanonu Twórców wyróżniono trzy kategorie: Digital Motion, Digital Graphics i Digital Photography. W każdej z nich swoich sił mogą spróbować nie tylko Młodzi Twórcy (18 - 27 lat), ale także ludzie zawodowo działający na rynku reklamowo-projektowym (bez ograniczeń wiekowych). Ci ostatni będą konkurować między sobą w grupie Digital Creation dla profesjonalistów.
Młodzi Twórcy mają za zadanie zilustrowanie filozofii firmy Canon Kyosei, która w skrócie brzmi: Wspólnie żyć i pracować dla wspólnego dobra z poszanowaniem środowiska naturalnego. Profesjonaliści przygotują kampanię reklamową wybranego produktu Canon, przedstawionego na stronie www.canon.pl. Obie grupy mogą tworzyć "cyfrowo" za pomocą filmu, grafiki lub fotografii.
Na oryginalne i odkrywcze prace czeka grono wybitnych jurorów, wśród nich: Andrzej Świetlik (wybitny fotografik, współzałożyciel grupy Łódź Kaliska), Paweł Jońca (wielokrotnie nagradzany grafik, właściciel studia PEJOT), Marcin Wawrzkiewicz (współtwórca Mama Studio, założyciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej), Wojtek Wawszczyk (reżyser i animator w studiu Digital Domain w Los Angeles, pracował m.in. przy filmach "I, Robot" i "Aeon Flux").
Prace można nadsyłać do 15 maja 2006 r. Wyróżnione i nagrodzone, wraz z danymi kontaktowymi ich autorów, zostaną zaprezentowane na prestiżowym albumie DVD, który rozesłany będzie do najlepszych firm branżowych.
Zamieszczamy informację prasową nadesłaną przez Canon Polska:
Informacja prasowa
Kanon Twórców II - DIGITAL EDITION
15. lutego Canon Polska rozpoczyna kolejną edycję wyjątkowego konkursu dla młodych twórców sztuk wizualnych. Kanon Twórców II Digital Edition da im szansę zawodowego realizowania swoich pasji.
Do grona jurorów konkursu zapraszani są wybitni profesjonaliści i uznani artyści. W tym roku zasiadają w nim Jacek Studziński, Grzegorz Kiszluk, Paweł Jońca, Andrzej Świetlik, Marcin Wawrzkiewicz, Wojtek Wawszczyk i Hirek Wrona.
Wyróżnieni przez nich uczestnicy nagradzani są najwyższej klasy sprzętem oraz propozycjami zleceń i staży w czołowych polskich agencjach i studiach projektowych. Zwycięskie prace stają się wizytówką swoich autorów - zebrane w prestiżowym albumie trafiają do wielu firm. W ten sposób laureaci Kanonu Twórców zyskują rozgłos i możliwość zawodowego rozwoju, a branża reklamowa - adresy utalentowanych współpracowników.
"Potrzeba kontaktu między młodymi twórcami i środowiskiem jest bardzo silna. Stworzyliśmy więc zupełnie nową jakość - znacznie więcej niż kolejny konkurs z nagrodami rzeczowymi" - mówi Izabela Rogulska Corporate Communication & PR Manager z Canon Polska. - "Kanon Twórców to idea zbudowania pomostu pomiędzy początkującymi projektantami, pełnymi zapału i świeżych pomysłów, a środowiskiem reklamowym, którego możliwości i doświadczenie są ważnym elementem polskiego dizajnu. Połączenie tych dwóch sił - nieskrępowanej wyobraźni i profesjonalizmu - tworzy nowy kanon myślenia o projektowaniu. Otwieramy przed młodymi ludźmi rynek pracy, dając im niepowtarzalną okazję zmierzenia swojego talentu z realiami wymarzonego zawodu."
Prace konkursowe w kategoriach: Digital Motion, Digital Photography, Digital Graphics i Digital Creation można nadsyłać do 15. maja. W tegorocznej edycji konkursu utworzono nową kategorię (Digital Creation) dla grupy profesjonalistów.
Szczegółowe informacje dostępne są od 15 lutego na stronie: www.kanontworcow.pl
Akcję Kanon Twórców wspierają: Adobe, Eizo , Wacom, Taschen.
Patronat medialny objęli: KinoPolska, AntyRadio, Onet.pl, Aktivist, Focus, Brief, FotoPozytyw, 2+3D, Fotopolis.pl, Digart.pl, Flashzone.pl, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej