Aparaty
Wysyp zimowych promocji Fujifilm - aparaty z rabatem do 1075 zł
Aktualizacja, 15 czerwca 2005
Przedstawiamy informację z ostatniej chwili przekazaną przez organizatora konkursu:
Zgodnie z 21. punktem Regulaminu konkursu City AFTER EIGHT, 10 czerwca 2005 r. zmianie uległ 19. punkt regulaminu poprzez dodanie trzeciego podpunktu, czyli podpunktu c.
Prosimy o ponowne zapoznanie się z Regulaminem.
Nowy regulamin można pobrać klikając tutaj
***
Firma Nestlé Polska ogłosiła dziś otwarty konkurs fotograficzny "City AFTER EIGHT", którego tematem jest życie miasta po godzinie ósmej wieczorem.
"Budynki, ulice, wieczór, światła, ludzie - wszystko to, czym żyje miasto wieczorem po godzinie ósmej". - piszą organizatorzy konkursu - "Pośpiech, zatłoczone kawiarnie, wszędzie nowe twarze i ciągły ruch. Nic nie stoi w miejscu, miasto żyje własnym życiem, dlatego warto czasem się zatrzymać, odetchnąć i poczuć rytm życia miasta wieczorem".
Każdy autor, profesjonalista bądź amator, może przysłać maksymalnie 10 prac (10 zdjęć pojedynczych bądź jeden cykl do 10 fotografii), wykonanych w dowolnej technice. Konkurs rozpoczyna się 1 czerwca i trwać będzie do 31 sierpnia 2005 roku. Najlepsze prace wyłoni jury pod przewodnictwem Chrisa Niedenthala, w którym zasiądą także Anna Brzezińska, Tadeusz Rolke, Wojciech Wieteska i Michelle Ward. W konkursie przyznane zostaną nagrody o łącznej wartości 10 000 złotych. Ponadto dwadzieścia najlepszych prac nagrodzonych i wyróżnionych przez jury zostanie przedstawionych publiczności podczas miesięcznej otwartej galerii na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie. Z okazji rozstrzygnięcia konkursu i otwarcia wystawy zostanie zorganizowany uroczysty wernisaż, w trakcie którego zostaną ogłoszone nazwiska laureatów.
Patronat medialny nad konkursem i wystawą objął magazyn fotograficzny Pozytyw, serwis fotopolis.pl i magazyn Aktivist. Realizacją konkursu oraz jego obsługą medialną z ramienia organizatora zajmuje się agencja Sensors Public Relations.
Poniżej ściągnąć można:
Nowy regulamin konkursu kliknij...
Formularz zgłoszeniowy kliknij...
Zapraszamy na stronę www.sensors.pl/cityaftereight gdzie dostępne są szczegółowe informacje o konkursie.
AFTER EIGHT jest marką należącą do koncernu Nestlé, obecną na rynku od 1963 roku, pod którą produkowane są wykwintne miętowe czekoladki w deserowej czekoladzie.